Parin tunnin keikka. Ei yhtään huonoa biisiä. Mikä muu bändi kykenee samaan? No ok, aika moni rockbändi. Mutta tällainen poppiorkesteri? Useimmathan on yhden hitin ihmeitä. Duran Duran on 30 hitin ihme.
Parin tunnin keikka. Ei yhtään huonoa biisiä. Mikä muu bändi kykenee samaan? No ok, aika moni rockbändi. Mutta tällainen poppiorkesteri? Useimmathan on yhden hitin ihmeitä. Duran Duran on 30 hitin ihme.
Vielä on näkemättä Beatlesilta se parin tunnin keikka.Kumpaan kategoriaan lasketaan Beatles?
Lähinnä mietin mikä pop-yhtye pystyisi vetämään kahden tunnin keikan ilman yhtäkään huonoa biisiä.Vielä on näkemättä Beatlesilta se parin tunnin keikka.
No Beatles toki pystyisi, vaikka seitsemän tunnin.Lähinnä mietin mikä pop-yhtye pystyisi vetämään kahden tunnin keikan ilman yhtäkään huonoa biisiä.
Nylon Beat.Lähinnä mietin mikä pop-yhtye pystyisi vetämään kahden tunnin keikan ilman yhtäkään huonoa biisiä.
No joo toki näin. Itse olen katsellut Idles nimistö yhtyettä vähäsen ja saattaisit siitä tykätäkin:No Beatles toki pystyisi, vaikka seitsemän tunnin.
Yksi asia pitää sanoa. Ehkä menisi paremmin siihen salattu perversio -ketjuun vai mikäsenyon, mutta sanonpa tähän. Minusta Robbie Williams on ihan saatanan kova jätkä. Eihän se tee biisejään itse ja on muutenkin ihan halveksuttava hahmo. Joku vitun poikabändinössö. Mutta saatana se kundi osaa viihdyttää! Jonkun Glastonburyn keikan katsoin, missä se otti jotain 50 tuhatta ihmistä kämmenelleen ja pallotteli ihan miten huvitti. Uskomaton karisma kundilla. Sääli ettei päässyt koskaan pelaamaan Bondia. Parempi se olisi ollut kuin tuo viimeisin, joka näyttää ihan Pertsa Koivulan kehitysvammaiselta serkulta.