Kuuntelussa juuri nyt

• 1 999 090
  • 22 779

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Parin tunnin keikka. Ei yhtään huonoa biisiä. Mikä muu bändi kykenee samaan? No ok, aika moni rockbändi. Mutta tällainen poppiorkesteri? Useimmathan on yhden hitin ihmeitä. Duran Duran on 30 hitin ihme.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vielä on näkemättä Beatlesilta se parin tunnin keikka.
Lähinnä mietin mikä pop-yhtye pystyisi vetämään kahden tunnin keikan ilman yhtäkään huonoa biisiä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lähinnä mietin mikä pop-yhtye pystyisi vetämään kahden tunnin keikan ilman yhtäkään huonoa biisiä.
No Beatles toki pystyisi, vaikka seitsemän tunnin.

Yksi asia pitää sanoa. Ehkä menisi paremmin siihen salattu perversio -ketjuun vai mikäsenyon, mutta sanonpa tähän. Minusta Robbie Williams on ihan saatanan kova jätkä. Eihän se tee biisejään itse ja on muutenkin ihan halveksuttava hahmo. Joku vitun poikabändinössö. Mutta saatana se kundi osaa viihdyttää! Jonkun Glastonburyn keikan katsoin, missä se otti jotain 50 tuhatta ihmistä kämmenelleen ja pallotteli ihan miten huvitti. Uskomaton karisma kundilla. Sääli ettei päässyt koskaan pelaamaan Bondia. Parempi se olisi ollut kuin tuo viimeisin, joka näyttää ihan Pertsa Koivulan kehitysvammaiselta serkulta.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No Beatles toki pystyisi, vaikka seitsemän tunnin.

Yksi asia pitää sanoa. Ehkä menisi paremmin siihen salattu perversio -ketjuun vai mikäsenyon, mutta sanonpa tähän. Minusta Robbie Williams on ihan saatanan kova jätkä. Eihän se tee biisejään itse ja on muutenkin ihan halveksuttava hahmo. Joku vitun poikabändinössö. Mutta saatana se kundi osaa viihdyttää! Jonkun Glastonburyn keikan katsoin, missä se otti jotain 50 tuhatta ihmistä kämmenelleen ja pallotteli ihan miten huvitti. Uskomaton karisma kundilla. Sääli ettei päässyt koskaan pelaamaan Bondia. Parempi se olisi ollut kuin tuo viimeisin, joka näyttää ihan Pertsa Koivulan kehitysvammaiselta serkulta.
No joo toki näin. Itse olen katsellut Idles nimistö yhtyettä vähäsen ja saattaisit siitä tykätäkin:

Jos nyt viitsit siis kuunnella jotain interwebsin kautta.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Pienen tauon jälkeen leppoisaa sunnuntai-kuunneltavaa Susanna Vainiolan Popradion muodossa. Ajolistalla

The Rolling Stones: Paint it black
Josén Pimeä Puoli: Mustana
Bedouine, Waxahatchee, Hurray For The Riff Raff: Thirteen
Whitney Houston: I wanna dance with somebody
The Chemical Brothers: Hey boy, hey girl
Taylor Swift: August
Mary Coughlan: High heel boots
Kauko Röyhkä & Narttu: Ennen olin kokonaan toinen
Juliette Gréco: Je suis comme je suis
Vieraat: Sun tähti loistaa
Jesse Markin: Stars in your eyes

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joensuu 1685 julkaisi debyyttialbuminsa 2008 ja seuraaja ÖB tulee heti perään parin viikon päästä. Puolet albumin kahdeksasta biisistä on jo julkaistu ja odotukset on aika korkealla. Parin vuoden takaiset Flown ja Tavastian vedot jäivät pysyvästi mieleen.

Kolmas albumi olisi sitten odotettavissa tasaisella tahdilla jo 2032. Ehkä Mikko tekee välissä seuraajatrilogian Amenille.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Serpent Columnin uusinta kuuntelen. Tämähän on erittäin pätevää mäiskettä. Kaikkeen sitä törmää kun on oikeissa ryhmissä.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy