Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 893 418
  • 21 671

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Dyers Eve on hyvä biisi. Hyvä lopetus vuosikymmenelle. Nuorisolle ja muille ääliöille tiedoksi: Metallican biisi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sonic Youth on niitä yhtyeitä mistä kuulee paljon kun on kyse vaihtoehtoisesta ja kokeellisesta rokista. Joskus jotain heidän kappaleitaan olen varmaan kuullut, mutta fiilikset eivät ole olleet erityiset. Päätin sitten laittaa debyytin soimaan ja tästä mennään eteenpäin ajan kanssa. Saa nähdä kiinnostaako kuinka paljon yhtyettä loppujen lopuksi kuunnella, mutta ihan hyvältä vaikuttaa.
 

Hööty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Penguins
Kunnianhimoisin levy oli. Sitten alkoi paska, joka on nähtävissä jo Justice for Allilla. Rouheus ja tietty improvisointi ovat poissa, miksaus on mitä on. En niin pidä miksauksesta ja tuotannosta. Vähitellen Hetfieldin kantrivaistot saivat vallan. Kamalaa. Laitan nyt tähän mielipiteeni eräästä järjestyksestä:

1. Kill 'Em All / Master of Puppets
2. Ride the Lightning / ......... and Justice for All.

Harmi kun Kirjoittelija ei ole enää oikomassa kirjoitusasuja, enkä viitsi tarkistaa.
Blackista alkoi tosiaan aikamoinen alamäki. Mä en tosin Justicella kuule mitään siitä alamäestä. Toki mielelläni olisin basson siinäki levyllä kuullu.
No, onneksi on nuo 4 ekaa levyä, niitä kelpaa kuunnella aina uudestaan.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pelle Miljoona United - Olla Joku.

En löytänyt YouTubesta, niin en laita linkkiä, vaikka kerrankin tekisi mieli. Pieni arvoitus palstaveljille (ja -siskoille): Minkä kappaleen intro on (ainakin lähes) kopioitu tähän kappaleeseen?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelle Miljoona United - Olla Joku.

En löytänyt YouTubesta, niin en laita linkkiä, vaikka kerrankin tekisi mieli. Pieni arvoitus palstaveljille (ja -siskoille): Minkä kappaleen intro on (ainakin lähes) kopioitu tähän kappaleeseen?
The Who tuosta tuli mieleen mutta ei se sama ole.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei vittu olinhan mä kuunnellut Soulflyn Ritualin. Oli jopa mun 2018 albumisoittolistassa. Ekasta biisistä tajusin, että oonhan mä tän kuunnellut läpi. Eipä nuo nimet jää näköjään enää ollenkaan mieleen.
Viimeisin Soulfly jonka olen kuunnellut, taitaa olla Prophecy. Viikonloppuna voisi ottaa tuon bändin kuuntelun pitkästä aikaa työn alle.

Kuuntelen tätä bändiä.



 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tämmönen helmi tuli vastaan. Ysärin alusta asti oon rap musiikkia pääasiassa kuunnellut, mutta nyt on kyllä poikkeuksellisen hyvä alt-rock-britti veto. Toki diggailen esim. Stone rosesia ja Joy divisionia myöskin.


 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Parempi ku mikään @Evil in laittama biisi ikinä, koska @Evil on vanha pieru ja on jämähtänyt sinne menneeseen.



Toisaalta myös kaipaan sitä pieruutta nyt kun setä on istunut kakkua. Setä yritti opettaa @Punamusta a kuuntelemaan hyvää musiikkia väittämällä että joku typerä kasarin syntikkabändi olis kovempi ku Mötley Crue. Pyh. Ja pah. Vaikka mötikkä ei mitenkään erikoinen olekaan niin onhan se nyt saatana kovempi ku joku vitun duran duran. Kissin tears are fallingkin on parempi ku duran duran, ja se vasta onki huono biisi. Meshuggah on se mitä kannattaa kuunnella.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Halusin muistojani palauttaa, julkistaa.
Provinssissa joskus olimme ah niin temptation islantilaisina.
Minä aloittelevana elonpellenä, haparoiden





The Cult oli kova tuolloin, myös Big Country ja tietysti Pogues!!!

Se oli hieno kesä, nuoruuden aikaa
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Minusta hyvin soittoesiintyvät, hyvän perfomanssin tuntuvat videoltakin luovan vielä vuosien jälkeen




Ehkä nykysuomalaisia artisteja, heidän tuotantojaan kuunnellaan ja videoita katsotaan parin vuosikymmenen päästä, seuraava sukupolvi linkkaa Anna Puu/Olavi Uusivirta duon Mellunkylän keikkataltiointia ihan neutroina.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Parempi ku mikään @Evil in laittama biisi ikinä, koska @Evil on vanha pieru ja on jämähtänyt sinne menneeseen.
Siellä on hyvä ja kotoisa olla. Ei ehjää tarvitse korjata. Nykypäivä ahdistaa; onneksi on musiikki joka vie niihin aikoihin, kun kaikki oli hyvin. Vaikkapa:

 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Parkkipirkolla aamu käyntiin.

 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aivan uutta Sylosis-albumia on tullut luukutettua tämä viikko. Aivan mahtavaa mielenterveydelle ja salilla kuunneltavaksi.
Salillahan pitää olla hiljaista, että voi keskittyä.

Ei kun. Sie tarkoitat kuntosalia? Minulle ”sali” on aina ollut biljardisali. My bad.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ei kun. Sie tarkoitat kuntosalia? Minulle ”sali” on aina ollut biljardisali. My bad.

Juu, kuntosalia. Koska olen keski-ikäinen läski, tarvitsen buustia polkeakseni kuntopyörää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
In searching for a meaningful embrace
sometimes my self respect took second place...

Iggy on aliarvostettu runoilija.

 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nazarethia ja Joe Bonamassan/Beth Hartin kautta Havana Blackiin.

HB oli mielenkiintoinen kotimainen rokkikone. Parhaat päivät siellä kasarilla ja ysärillä, pääsi Great Whiten ja Michael Schenkerinkin kanssa toureille ja levyjä tahkottiin Losissa, mutta ei verevä blues rock kantanut alan miesten arvostusta pidemmälle suuren yleisön tietoon niinkään. Anssi Nykänen rummuissa kuitenkin. Suosittelen, myös vanhat blues - coverit taittuivat!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Stones on aina hyvä. Katsokaas tämä. Keithin karisma... Charlie, miten viileä voi herrasmies olla... Ja Lisa Fischer, joka halutessaan voisi puhaltaa tuon ketkuilevan tikku-ukon lavalta äänellään.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös