Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 906 384
  • 21 751

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Skyforestin uusin, Unity. Eli kyseessä venäläinen yhden miehen proggis. Esikoislevy oli jo lupaavaa tavaraa ja tällä toisella kokonaisuus parantunut entisestään. Tunnelmalliseksi Black Metalliksi tätä mainostetaan, itse kuvaisilin vain tunnelmalliseksi metalliksi. Kanattaa tsekata. Unity | Skyforest
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
The Hearing julkaisi uuden Adrian nimeä kantavan levyn viime perjantaina ja sitä on kuunneltu aika paljon lähiaikoina. Äänimaailma on huomattavasti rikkaampi kuin debyytillä, joka oli hyvin minimalistinen äänimaailmaltaan. Nyt on otettu rohkeammin eri äänimaailmoja mukaan. Ringa Mannerin ääni sopii tähän musiikkiin erinomaisesti.

The Hearing – Backwards (Official music video) - YouTube
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Palasin hyvään ja vanhaan. Rolling Stonesin kokoelmalevy Hot Rocks 1964-1971 soi jo toista kertaa putkeen.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Skyforestin uusin, Unity. Eli kyseessä venäläinen yhden miehen proggis. Esikoislevy oli jo lupaavaa tavaraa ja tällä toisella kokonaisuus parantunut entisestään. Tunnelmalliseksi Black Metalliksi tätä mainostetaan, itse kuvaisilin vain tunnelmalliseksi metalliksi. Kanattaa tsekata. Unity | Skyforest

Sain kans vinkin tästä ja erittäin toimivaa matskuahan oli. Pyörinyt muutamaan kertaan.

Mutta viime aikojen tehosoitossa on ollut ruotsalaisen Dynaztyn Titanic Mass. Taivas varjele mitä riffi-ilotulitusta varustettuna saatanan tarttuvilla kertseillä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Silmien välliin ryssää.

Joskus takavuosina julkaistiin cd-levyllinen sota-ajan propagandasävyisiä kupletteja, josta linkin takana oleva esityskin on peräisin. Levyjä myytiin joskus poistohintaan tavarataloissa, olisinko Anttilasta omani löytänyt muutamalla kolikolla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
PMMP - Rakkaalleni - YouTube

Tein tässä oman soittolistani ja tämä on siellä. Jotenkin tämä kappale toimii minulle hyvin. Muuten päivä kyllä meni uutta Katatoniaa kuunnellessa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
YUP.
Voi helvetti kuinka loistava bändi parhaimmillaan. Olihan näilläkin niitä biisejä joista en todellakaan tykännyt, kuten "Suomen suurin TV" ja "Rasvainen tiistai".
Martikainen jatkaa edelleen omalla nimellään, Hyyrynen on lääkäri ja sillä on Stam1nassa soittavan veljensä kanssa bändi nimeltä WÖYH!
Tynkkynen on sittemmin soittanut Timo Rautiaisen kanssa ja on naimisissa Maria Lundin kanssa. Jessus.
Kosketinsoittaja Tiaisesta ja loistavasta rumpali Mannosesta ei ole nykyisellään havaintoa.
 
Lopettivat päänaukomisen ja pari narria lähtikin jo käpälämäkeen.
Miten sä nämä piritorin jokerifanit oikein suututit? Minä olen käynyt kerran, ajattelin että laivan piipahtaessa Helsingissä sieltä saisi helpolla pilveä seuraavalle legille, mutta harmikseni tarjolla oli vain piriä ja subua. Eivät silloin uhoilleet tai aukoneet päätä, vaan olivat peruskansalaista asiallisempia. Jotain väärää olet tainnut epähuomiossa sanoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös