Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 906 067
  • 21 751

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minusta on, toki saatat olla voimakkaastikin eri mieltä. Käy vaikka Tubesta katsastamassa pari-kolme hauskahkoa musavideota (joita en nyt kykene tähän kännyllä linkittää) niin saat käsityksen. Hank is dead, Prehistorical dog ja Wires...olikohan ne semmoiset.
Red Fang osuu lievästi mun musiikkihermoon. Lempivertaustani käyttäen, sijoitan tämän parin aikaisemman tutun bändin väliin. Tällä kertaa verrokkeina jo mainittu Monster Magnet sekä Clutch (yksi tämän hetken suosikkibändejäni). Clutch ei tosin taida profiloitua stoner rockiksi, mutta ei anneta sen haitata. Täytyy kyllä sanoa, että vaikka musiikillisesti RF osuu (subjektiivinen mielipide) noiden väliin, niin tasollisesti ei valitettavasti niinkään. Ihan kuunneltavaa kamaa, jolla on aikansa ja paikkansa, mutta ei säväytä samalla tavalla kuin nuo kaksi muuta. Kyllä mä varmaan noi pari levyä käyn jossain vaiheessa hankkimassa.

Red Fangin ongelma minulle on ainakin pintapuolisesti kuunneltuna lievä monotonisuus ja ryppyotsaisuus. Jos tekee tämän genren musiikkia otsa rypyssä, jäljen pitää olla samanlaista kuin Rollins Bandillä. Siis oikein viimeisen päälle asenteella, eikä hiukan sinne päin. 95 % ryppyotsaisuus on 50 % suoritus.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Red Fangin ongelma minulle on ainakin pintapuolisesti kuunneltuna lievä monotonisuus ja ryppyotsaisuus. Jos tekee tämän genren musiikkia otsa rypyssä, jäljen pitää olla samanlaista kuin Rollins Bandillä. Siis oikein viimeisen päälle asenteella, eikä hiukan sinne päin. 95 % ryppyotsaisuus on 50 % suoritus.
Jep, ja vaikka antavatkin mielellään itsestään kaljanhuuruisen bilebändin vaikutelman (videot) niin oli livenäkin saatanan tiukka eikä harhanuotteja lyöty. Tosin olin itse sen verran notkeassa etten toki ihan joka sointua edes havainnut. Näin kuitenkin muutkin paikallaolijat todistivat.

Teknistä stoneria?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Oddland. Ihan käsittämättömän vahva progedebyytti turkulaisilta. Lähes sanaton on hän.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Täytin iPodini vanhemmalla Amorphis-musiikilla. Olen uudemman koulukunnan "Amorphis-fani", joten nyt on aika tutustua Eclipse-levyä vanhempaan materiaaliin. Radiohitit toki tuttuja, mutta muu ei...
 
Tällä hetkellä soi Yön Polte- Tyttö sinä olet meritähti.
En tosiaan tiedä, mikä on minut saanut tästä kappaleesta oikeasti pitämään, koska yleensä tämän tyyliset kotimaiset uutuudet ovat aika karmeita.
Tästä kuitenkin on tullut yksi suosikkikappaleistani.
 

M10

Jäsen
Handsome Boy Modeling School - So.... How's Your Girl

Todella kova levy reilun 10 vuoden takaa. Tuottajina Dan The Automator sekä Prince Paul. Niitä harvoja tämän genren levyjä, mitkä kestää ajan patinaa.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Oman maailmani paras syksylevy pyörii soittimessa.

Sentenced - Frozen

Toimii vaan vuosi toisensa jälkeen. Tätä kuunnellessa kesä on virallisesti ohi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös