Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 915 497
  • 21 810

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Viikatteen vanhoja viisuja kuuntelussa ja valmistaudutaan samalla huomiseen.

Nyt menee Päivän Peili ja kohta Kaiho De Gracé. Mahtavaa.
Aijai. Vähän samansuuntaista täällä. Huomista odotellessa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Panteran levy löysi tiensä soittolistalle ihan sattumalta pitkästä aikaa. Ja kyllähän se toimii kun ei ole vähään aikaan sitä kuunnellut..

Kuuntelussa siis Panteran Vulgar Display Of Power

Kyllä Regular Peoplen riffi toimii mahtavasti.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Marras mun lauluja! JUMALAUTA on hyvä levy tämä Veen uusin.

Todella kaihoisaa ja surumielistä. Levyn viimeinen kappale Iäisyys saa selkäkarvat värisemään. Taidan avata uuden oluen ja päästää samalla yhden mieskyyneleen
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Northern Kings - Reborn

"Helldivon" uutukainen on kyllä aika kaksijakoinen levy: Mukana on muutama ihan ässäbiisi (mm. Jarkko Aholan ja Marco Hietalan vedot) mutta sitten taas muutama täysin sietämätön biisi. Osa biisivalinnoista on aivan mahtavia mutta osassa on kyllä itsekritiikki loppunut täydellisesti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
The Lost Tracks of Danzig -tuplanen viimeinkin haalittu haltuun. Ainakin ykköslevy sisältää yllättävänkin kuranttia tavaraa. Toisen pyöräytän tässä illan mittaan. Pygmi mylvii!
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Marilyn Manson: Putting Holes in Happiness (Nick Zimmer remix)

Guitar Hero III-soundtrackillä mukana ollut biisi joka julkaistaan itse peliinkin verkosta ostettavana biisinä. Kivaa jytkettä. Alkuperäistä en ole kuullut.
 

cobra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManUtd
Sabaton - Primo victoria

Eipä tälle miehelle ole yleensä 'rankempi' mättö uponnut. Nyt löytyi sellainen joka uppoaa.
Loistavaa pukukoppi musaa, agre nousee varmasti.

Video ja biisi kertovat D-daysta. Sabaton - Primo victoria
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avenged Sevenfold - Avenged Sevenfold

A7X:n uusin lätty ei ole ole paluuta Waking The Fallen:n huuto linjaan, mutta ei myöskään City Of Evil tyylistä kitaratiluttelua puhdasta laulua. Mr. Shadows käyttää uusimmallaan taas tunnusmerkkiään, käheää huutolauluaan, mutta itse olisin kuullut sitä mieluusti enemmänkin, sillä suurin osa laulusta on edelleen puhdasta.

Sinkku biisi Critical Acclaim on sitä A7X:ää jonka fanit tunnistavat heti, ja myös lätyn parhaimpia biisejä. Mukaan on myös tullut täysin uusia aluevaltauksia, esim. Little Piece Of Heaven on jotain täysin omaansa. Tähän mennessä olen tykännyt, eli Coheed ja Cambria sekä Serj Tanakian saavat odottaa vuoroaan.

Niille joille Avenged Sevenfold on vielä vieras, niin kyseessä on jotain Hevin, Punkin, Metalcoren ja Hard Rocking väliltä.

Maistiaisia uudesta levystä:

Critical Acclaim (video on tässä näemmä eri biisistä kuin muzaakki...?)

Little Piece of Heaven
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Marras mun lauluja! JUMALAUTA on hyvä levy tämä Veen uusin.

Tähän kommenttiin täytyy kyllä yhtyä täysin. Tämän päivää on töissä pauhannut tuo levy ja ei voi muuta kuin ihailla miten kovan paketin Viikate taas kerran on saanut kasaan. Ihmettelin jo aiemmin että miten Mintun ja Vernerin Häävalssin kaltainen helmi on ollut varaa jättää sinkun B-puoleksi mutta kun tämän levyn kuuntelee niin eipä tarvitse enää ihmetellä... Jumalauta miten kova levy!
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Profane Omen - Disconnected

Onpas muuten harvinaisen ytimekästä mäiskettä. Kannattaa testata, kaikki hevipertit.

Lisäksi:

Misery Inc. BreedGreedBreed
Before The Dawn - My Darkness
Before The Dawn - 4.17 am
 

Wristlock

Jäsen
A7X:n uusin lätty ei ole ole paluuta Waking The Fallen:n huuto linjaan, mutta ei myöskään City Of Evil tyylistä kitaratiluttelua puhdasta laulua. Mr. Shadows käyttää uusimmallaan taas tunnusmerkkiään, käheää huutolauluaan, mutta itse olisin kuullut sitä mieluusti enemmänkin, sillä suurin osa laulusta on edelleen puhdasta.

Sinkku biisi Critical Acclaim on sitä A7X:ää jonka fanit tunnistavat heti, ja myös lätyn parhaimpia biisejä. Mukaan on myös tullut täysin uusia aluevaltauksia, esim. Little Piece Of Heaven on jotain täysin omaansa. Tähän mennessä olen tykännyt, eli Coheed ja Cambria sekä Serj Tanakian saavat odottaa vuoroaan.

Itse olen erittäin tyytyväinen ettei palattu Wakin The Fallenin rääkymislinjaan. Liika rääkyminen rasittaa kuulijaa ja niin se rasitti myös M. Shadowsin äänihuulia, jotka posahtivat tuolloin. Tykkäsin ja tykkään edelleen aivan helvetisti City of Evil-levyn melodisemmasta laulutyylistä yhdistettynä loistaviin kitarariffeihin (Bogner Überschall rules).

Uudellakin levyllä on mielestäni sopivassa suhteessa puhdasta- ja särölaulua. Loistavia koukkukertsejä löytyy lähes joka biisistä (se Lost biisin "Cher"-vocoder on kyllä vähän liikaa..). Haiskahtaa siltä, että Avenged voisi tehdä "My Chemical Romancet" uuden levyn ansiosta ja nousta oikeasti isoksi bändiksi maailmalla.

Tutustukaa ihmeessä bändin tuotoksiin.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Porcupine Treen Deadwing-lätty soi tällä hetkellä. Kovasti tuntuu bändi jakavan mielipiteitä nykyään, mutta ainakin tämä levy kuulostaa tasapainoiselta ja toimivalta kokonaisuudelta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ray Davies - Working Man's Café

Kinksin viimeisen (1993) ja Ray Daviesin ensimmäisen (2006) studiolevyn välillä ehti vierähtää 13 vuotta, mutta nyt ei kauaa nokka tuhissut, sillä Other People's Lives sai seuraajansa jo seuraavana vuonna. Mitään järin ikimuistoista biisiä tältä ei löydy, joskaan ei kovin kehnojakaan. Mutta tunnelma on kaikin puolin rennompi kuin aavistuksen ylituotetulla viime vuotisella levyllä. Toivottavasti Reiska saadaan jälleen Suomeen ja tällä hertaa hieman rokimpaan paikkaan kuin Finlandiatalo, kiitos.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Deep Purple:Made in Japan ja VINYYLINÄ!! Space truckiiiiing...
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Pulmad ja mattused Eilisen keikan muistoja verestän noilla neljällä kappaleella. Ihan mahtava pändi!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Nuorta suomenkielistä rockia on aina hienoa kuunnella. Haloo Helsinki!

Nyt Itämeren tyttärellä on hyvä olla sydän hellä, nyt mieli lentää korkealla betonisen taivaan alla, haloo Helsinki haloo Helsinki, maailman kaunein kaupunki, on tänään kauniimpi, kauniimpi, kuin milloinkaan.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Macy Grayn koko tuotanto. Jumalainen ääni, hienoa musiikkia.

Täytyy myöntää että vaikka en Macy Grayn musiikista varsinaisesti piittaa pätkän vertaa niin kyllähän se ääni on ainakin käsittämättömän persoonallinen ja neitokaisen musiikki erottautuu edukseen massasta juurikin sen äänen vuoksi. Toki ymmärrän hyvin niitäkin jotka eivät juuri äänen vuoksi voi Macy Graytä sietää. Jokatapauksessa kelpaa ainakin mulle sopivissa annoksissa silloin tällöin varsin hyvin. Sinne Slayerin, Killswitchin, Maidenin ja muun tuulipukuhevin sekaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös