Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 894 470
  • 21 682

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK




Bon Jovi ei ole koskaan lukeutunut suosikkiartistieni joukkoon, koska mielestäni häneltä puuttuu karisma ja lisäksi hänen biisinsä kuulostavat niin samanlaisilta. Lisäksi olen saanut jo varhain sellaisen kuvan hänen musiikistaan, että se on pikemminkin suunnattu naisille.

Joka tapauksessa päätin alkaa kuunnella tätä kappaletta, koska uutinen hänen mahdollisesta lopettamisestaan terveyshuolien johdosta oli aikamoinen yllätys. En ole seurannut hänen uraansa juuri ollenkaan vuosien saatossa, joten voi olla, että nuo terveyshuolet ovat olleet jo pitemmän aikaa muiden tiedossa, mutta itse luin niistä vasta äsken.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät




Bon Jovi ei ole koskaan lukeutunut suosikkiartistieni joukkoon, koska mielestäni häneltä puuttuu karisma ja lisäksi hänen biisinsä kuulostavat niin samanlaisilta. Lisäksi olen saanut jo varhain sellaisen kuvan hänen musiikistaan, että se on pikemminkin suunnattu naisille.

Joka tapauksessa päätin alkaa kuunnella tätä kappaletta, koska uutinen hänen mahdollisesta lopettamisestaan terveyshuolien johdosta oli aikamoinen yllätys. En ole seurannut hänen uraansa juuri ollenkaan vuosien saatossa, joten voi olla, että nuo terveyshuolet ovat olleet jo pitemmän aikaa muiden tiedossa, mutta itse luin niistä vasta äsken.

Bon Jovin levyä Slippery When Wet tuli aikoinaan kuunneltua C-kasetilta ja siinä on biisejä, jotka vievät nuoruuden muistoihin. Runaway on Bon Jovin aikaisempaa tuotantoa, mutta siitä on tullut ikisuosikkini. Se on kuunneltava säännöllisin väliajoin ja päästävä hetkeksi siihen jännittävään teinitytön fiilikseen. Ihanaa ja kamalaa aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Musen albumi The Resistance (2009) soi pitkästä aikaa
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös