Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 895 453
  • 21 692

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK




Aivan vuosituhannen alussa sekä useamman vuoden ajan 1990 -luvulla olin kovasti tykästynyt Eurythmicsin musiikkiin sekä varsinkin Annie Lennoxin ääneen. Tuo mieltyminen ei koskaan konkretisoitunut bändin tuotannon hankkimiseen, vaan tykkäsin kuunnella bändiä nimenomaan radiosta. Hiljalleen tuo innostus alkoi hiipua jostain syystä ja vaikka edelleen tykkään bändin musiikista, kuuntelen sitä harvakseltaan. Tämä oli yksi niistä kappaleista, jotka kolahtivat minuun varsin kovaa.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Samoin minun. Tämä on loistava veto tilanteeseen nähden. Ozzy lienee jonkun huumaavan aineen vaikutuksen alaisena ja lähtee vetämään alkuvaiheessa väärin ja muut jätkät tuntuvat tilanteelle silmiäänkin pyörittelevän. Biisin tahtiakin on ilmeisesti hidastettu päätähden olotila huomioiden.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Koskapa ei noihin aikoihin olisi ollut..
Noihin aikoihin hän toki oli lähes jatkuvasti sekaisin. Samaisen syyn takiahan mies sai lähdöt Sabbathistakin.

Mitään faktaa minulla ei Ozzyn kyseisen vedon aikaisesta esiintymiskunnosta ole, joten joudun olettamaan.
 

Spire

Jäsen
Sain joskus varmaan 4-5 vuotiaana broidilta lahjaksi kasettina tän, kolahti lujaa ja toimii edelleen.
Itse kuulun siihen porukkaan joka alkoi kuuntelemaan yhtyettä vasta Infernon ja Kiss of Deathin innoittamana. Toki Ace of Spades oli tuttu Tony Hawk's Pro Skater 3:sta. Siitä ei sitten ollutkaan enää paluuta ja tuli vähitellen hommattua lähes kaikki fyysisetkin albumit hyllyyn. 1916 oli pitkään suosikki, mutta enää en osaisi sanoa yhtä ylitse muiden.
 

Jannecky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse kuulun siihen porukkaan joka alkoi kuuntelemaan yhtyettä vasta Infernon ja Kiss of Deathin innoittamana. Toki Ace of Spades oli tuttu Tony Hawk's Pro Skater 3:sta. Siitä ei sitten ollutkaan enää paluuta ja tuli vähitellen hommattua lähes kaikki fyysisetkin albumit hyllyyn. 1916 oli pitkään suosikki, mutta enää en osaisi sanoa yhtä ylitse muiden.
Ite tosiaan kuunnellu siitä jostain 81-82 asti, kumpi nyt olikaan, kun ton sain. Fyysisenä ei enää löydy, kun just toi kasetti ja Suomen keikalta tallennettu Nö Sleep At All vinyyli. Muut hävinny jonnekkin/jollekkin ku lainannu eikä oo palauttanu. Omat suosikit on varmaan just noi No sleep livet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös