Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 896 714
  • 21 696

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuttua tämäkin. Pysyn silti kannassani.
Eternal Idol on ainakin minulle paras ilman Ozzya tai Ronnieta tehty Sabbath-albumi, noin kokonaisuudessaan. Muistan kun sain sen, kasettina. Olin kahdeksannella luokalla. Olin digannut Sabbathia jo kauan, mutta surkeat Born Again ja Seventh Star olivat saaneet epätoivon aikaan. Tekeekö Tony enää koskaan mitään kunnollista? Tuon kun pistin soimaan, niin aurinko paistoi kaihtimien välistä. Ehkä Sabbath sittenkin elää vielä!
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kenties kovinta Sabbathia ilman Ozzya ja Ronnieta.

Headless Cross


Hyvä levy tuo on kyllä. Biisinä on myös mainittava kasarilta Dion lähdön jälkeen Zero The Hero, jolloin Gillian oli vokaaleissa.

****





Hardcore Superstar on bändi, jolle olen lämmennyt enemmän vasta noin viimeisen viiden vuoden aikana. Ei pojat pyörää ole keksineet (ja miksi pitäisikään), eikä lyriikat ole mitään neroutta, mutta ovat uran alkuaikoihin verrattuna löytäneet oman soundinsa ja kehittyneet biisintekijöinä.
 
Viimeksi muokattu:

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Hyvä levy tuo on kyllä. Biisinä on myös mainittava kasarilta Dion lähdön jälkeen Zero The Hero, jolloin Gillian oli vokaaleissa.

****





Hardcore Superstar on bändi, jolle olen lämmennyt enemmän vasta noin viimeisen viiden vuoden aikana. Ei pojat pyörää ole keksineet (ja miksi pitäisikään), eikä lyriikat ole mitään neroutta, mutta ovat uran alkuaikoihin verrattuna löytäneet oman soundinsa ja kehittyneet biisintekijöinä.

Tykkään Hardcore Superstarin rokista ja vittu että vetivät alkuun kunnon punkkia, glamia ja kaikkia.



 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se on Gillan, ei Gillian.
Tiedän.
Tykkään Hardcore Superstarin rokista ja vittu että vetivät alkuun kunnon punkkia, glamia ja kaikkia.



On kyllä ittelle aika harvinaistakin, kuinka keikauttaa mielipidettään niin vahvasti toiseen suuntaan. Silloin teininä vuosituhannen alussa en saanut oikein mitään irti bändistä ja tuntui, että kundit näyttää kyllä hyviltä, mutta sisältö puuttuu. Ehkä sitä kehitystä on tapahtunut minussakin.
Niin joo, Blackie, en tätäkään tajunnut, tarinaa nimimerkin takaa vaikka olen 80-luvun nuorisoa.

Looking for a little bit of pussy...


Klassikkobiisi luonnollisesti. Otettiin uudelleen juuri settilistaan mukaan. Ehkä tuolta keikalta suosikkini ovat kuitenkin Hellion ja Tormentor. Tormentorin kohdalla aletaan vähän leikkimään kirveen ja raa'an lihan kanssa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

MT Corso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rakkaan serkkupoikani ensimmäinen sävellys:



Tuossa vuosituhannen vaihteen alla taisi Keski-Suomen juomavedessä virrata jonkin sortin hevigeeniä. Tuostakin porukasta aika moni on tehnyt/teki hienon uran musiikin saralla. Swallow the Sun luonnollisesti kaiken kruununa, jossa tämä ilmeisesti viitattu säveltäjä/basistikin myös vaikuttaa. Lutakosta tuli joskus joku pienimuotoinen dokkari YouTubeen ja onhan se varmasti paikkana ollut kaiken keskiössä. Olisi silti kiva joskus vielä lukea/nähdä jokin syvempi juttusarja tästä vuosituhannen vaihteen skenestä. Oliko muuten näin, että Timo Rautiainen vaikutti musiikinopettajana tuolla suunnalla noihin aikoihin?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuossa vuosituhannen vaihteen alla taisi Keski-Suomen juomavedessä virrata jonkin sortin hevigeeniä. Tuostakin porukasta aika moni on tehnyt/teki hienon uran musiikin saralla. Swallow the Sun luonnollisesti kaiken kruununa, jossa tämä ilmeisesti viitattu säveltäjä/basistikin myös vaikuttaa. Lutakosta tuli joskus joku pienimuotoinen dokkari YouTubeen ja onhan se varmasti paikkana ollut kaiken keskiössä. Olisi silti kiva joskus vielä lukea/nähdä jokin syvempi juttusarja tästä vuosituhannen vaihteen skenestä. Oliko muuten näin, että Timo Rautiainen vaikutti musiikinopettajana tuolla suunnalla noihin aikoihin?

Timo Rautiainen on toiminut erityisluokanopettajana. Mutta pienet ovat musiikkipiirit Jyväskylässä siinä mielessä, että suunnilleen kaikki musiikin kanssa tekemisissä olevat tuntevat toisensa jollakin tasolla. Tuolloin parikymmentä vuotta sitten Jyväskylästä tuli hämmentävän paljon kovan luokan metalli -ja punkkibändejä, joista osa jatkaa edelleen.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös