Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 895 058
  • 21 692

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Välillä on hyvä pyörähtää klassikko-osastolla (RIP Glenn Frey).


...

Että mää rakastan tätä kappaletta ja tätä esitystä... koko keikkaa! En väsy katsomaan ja kuuntelemaan tuota stemmalaulantaa... ja entä sitten Felderin ja Walshin "vuoropuhelu" kappaleen huikeassa kitarasoolossa....

Brw - nää Eaglesin konsertit ovat hyviä esimerkkejä siitä, kuinka musiikin taso ja puhdas soundi säilyy, vaikka ollaankin livenä... ja varmasti ilman mitään digitalisia apuja.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Että mää rakastan tätä kappaletta ja tätä esitystä... koko keikkaa! En väsy katsomaan ja kuuntelemaan tuota stemmalaulantaa... ja entä sitten Felderin ja Walshin "vuoropuhelu" kappaleen huikeassa kitarasoolossa....

Brw - nää Eaglesin konsertit ovat hyviä esimerkkejä siitä, kuinka musiikin taso ja puhdas soundi säilyy, vaikka ollaankin livenä... ja varmasti ilman mitään digitalisia apuja.
Onhan nämä Eaglesin livevedot aivan mahtavia ja näihin tulee palattua tasaisin väliajoin. Nämä tosiaan ajalta ennen meikäläisen syntymää, toivottavasti oma jälkikasvu ottaa kopin ja tämäkin musiikki jatkaa seuraavan sukupolven mukana elämäänsä ainakin tässä perheessä.

Olen hieman raskaamman musiikin ystävä, mutta klassikot ovat pitäneet pintansa rinnalla. Kotimainen vanha iskelmä on sitten meikäläisen hieman salainen pahe (paljastinko liikaa?).
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Onhan nämä Eaglesin livevedot aivan mahtavia ja näihin tulee palattua tasaisin väliajoin. Nämä tosiaan ajalta ennen meikäläisen syntymää, toivottavasti oma jälkikasvu ottaa kopin ja tämäkin musiikki jatkaa seuraavan sukupolven mukana elämäänsä ainakin tässä perheessä.
Minä aikanani "syötin" jälkikasvulle 60-70-luvun rock-musiikkia, mm. Led Zeppelin, Doors, joka näytti lankeavan otolliseen maaperään.

...
Olen hieman raskaamman musiikin ystävä, mutta klassikot ovat pitäneet pintansa rinnalla. Kotimainen vanha iskelmä on sitten meikäläisen hieman salainen pahe (paljastinko liikaa?).
Minä olen aikalailla jämähtänyt sinne nuoruuteni ja varhaisen aikuisuuteni musiikkiin, johon kyllä aika rajoitetusti kuuluu kotimaista musiikkia. Kuitenkin, mm. Juicen ja Eppujen tuotantoa jaksan kyllä kuunnella sekä Topi Sorsakoski&Agents on vanhan "rautalankamusiikin" kuuntelijalle ehtymätön ilonlähde juurikin Topin laulun ja Pulliaisen tyylipuhtaan kitaroinnin ansiosta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

CCR, tuo teiniaikojeni suurimpia suosikkejani...
Meitä oli samalla luokalla oppikoulussa muutama poika, jotka pukeuduimme ruudullisiin flanellikauluspaitoihin ja farkkuhin yrittäen kopioida yhtyeen pukeutumistyyliä. Bootseja ei kellään ollut varaa ostaa, liekö siihen aikaan juuri tarjollakaan, mutta kaikkemme muutoin tehtiin... Mulla itsellä oli lähes kaikki tuon ajan CCR:n LP:t ja mitä ei ollut, lainailtiin toisilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös