Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 894 930
  • 21 691

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
"Äiti, mä löysin ihan uuden bändin ja se on vielä toiminnassakin ja ne julkaisee uutta musaa!"
Bläkkisversio tästä on se että seuraavaksi tarkistetaan oliko ne FullHD natseja vai ei.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän aamun löytö spottarista. Bändi ei ensikuulemalta tuo mitään uutta tuohon goth/ post punk-genreen, mutta kun yhdistelee hienosti kaikki ne parhaat elementit, niin kyllä toimii.
The Twilight Sad on ollut vakiolämppäri The Curen keikoilla (esim. edellisetkin hallikeikat Helsingissä). En kyllä ole vaivautunut paikan päälle ennen pääesiintyjää
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän aamun löytö spottarista. Bändi ei ensikuulemalta tuo mitään uutta tuohon goth/ post punk-genreen, mutta kun yhdistelee hienosti kaikki ne parhaat elementit, niin kyllä toimii.

"Äiti, mä löysin ihan uuden bändin ja se on vielä toiminnassakin ja ne julkaisee uutta musaa!"




The Twilight Sad on ollut vakiolämppäri The Curen keikoilla (esim. edellisetkin hallikeikat Helsingissä). En kyllä ole vaivautunut paikan päälle ennen pääesiintyjää
Minä vaivauduin paikalle noissa molemmissa Helsingin The Cure-lämmittelyissä. Etenkään ensimmäisellä kerralla ei jäänyt oikein mitään kouraan, mutta tämänvuotisen vedon jälkeen kuuntelin bändin tuotantoa enemmänkin ja ihan hyvin toimii. Aika epäkiitollinen tehtävä esiintyä puolityhjällä areenalla ennen pitkistä keikoistaan tunnettua The Curea, mutta olisi kyllä ihan mielenkiintoista nähdä nämä omillaan vaikka Tavastialla.
 

Glove

Jäsen
Greatest hits kokoelmaa bändiltä, johon tutustui kymmenvuotiaana vuonna 1983 ja ostin jopa heidän levynsä. Siinä tosin ollut alkuperäinen laulaja, mutta legenda toki hänkin. En nyt muista kumpikohan se silloisista parhaista kavereistani oli, joka minulle tätä C-kasetilta soitti ja minä olin myyty mies. Ehkä piti myös olla piirun verran erilainen nuori kun kaveripiirissä suosituimmat bändit olivat AC/DC ja Kiss, niin minä sitten päädyin valitsemaan suosikikseni Black Sabbathin. Enkä ole katunut. Livenäkin olen nähnyt niin Ozzyn kuin Ronnienkin kanssa. Kovia vetoja olivat molemmat keikat.



 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mulla Judas Priest ja Sad wings of destiny ja Sin after sin.
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Olen viimeisen vuoden aikana Virosta toimitettavan Kiekkoradion kuuntelun innoittamana alkanut kuuntelemaan Helsingissä ysärillä perustettua, mutta virolaista, poprock-yhtyettä Smilersia. Virossa bändi tuntuu olleen useamman vuosikymmenen melko suosittu, mutta Suomessa yhtyeestä ei juuri kuulla puhuttavan missään, vaikka mielestäni aihetta olisi. Meneviä ralleja riittää ja viron kieli rock-musiikissa kuulostaa välillä aika veikeältä, mutta myös pirteältä vaihtelulta. Alla linkit Wikipedia-artikkeliin bändistä ja pariin maistiaiskappaleeseen YouTuben kautta. Löytyykö täältä muita virolaispumpun diggareita?








 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löytyykö täältä muita virolaispumpun diggareita?
Muistan bändin, muttei ollut tietoa että se on edelleen suosittu Virossa. Se miksi aikoinaan 90-luvulla kiinnitin huomiota yhtyeeseen, oli että siinä oli mukana Cheri (ex-Smack)
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
3,5 vuotta meni omaa taloa rakentaessa, kun vuorollaan loppuivat rahat, into ja kunto, mutta tänään tuli käyttöönottoleima! Kun duunipäivä on ohi niin aukeaa kallis pullo viskiä, luukutan musiikkia ja huudan sen tahdissa kaikelle sille vitutukselle ja epäuskon hetkille mitä tämän projektin aikana oli!

Kätilöiden musan löysin kunnolla tämän projektin aikana ja varsinkin tästä tuli minulle sellainen, myös osin sanoiltaan sopiva, voimalaulu työmaalle että se saa kunnian olla ensimmäinen biisi!

Turmion Kätilöt - Revi minut auki

...Vihdoin on hetki
Kun veitset selästä poistetaan
Ja koko helvetin patsas paljastetaan
Koko komeus, pala kerrallaan

Ikioma mutta rikki
Maahan se kaatui
Ei valmistu koskaan
Sytytä se palamaan

Tätä olen odottanut kuin kuuta palavaa
Kuin poltinrautaa hohkavaa
Viilto jonka tunnet
On se pelastus jota janoat
Revi minut auki
Ja kokoa uudestaan
Palapeli joka lopu ei milloinkaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös