Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 894 919
  • 21 691

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onhan se täysin käsittämätöntä, että tällainen mestariteos ei mahtunut Down-albumille. Nyt sitä saakin etsiä kaikenlaisten harvinaisuuksien ja B-puolten joukosta.

No Tomorrow


 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
On tullut paljon veivattua Thresholdin uutta biisiä. Aivan julmetun tyylikäs bändi. Toivottavasti nähtäisiin taas Suomessa, viime Tavastian keikka oli timanttinen.



 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monet pitävät the 69 eyesiä teinipissis bändinä. Itse tykkään keski ikäisenä miehenä kovastikin. Keikoillakin tykkään käydä. Parhaimpana muistona, kun soittivat Lappeessa samana päivänä, kun täytin 30. Siinä toki jo aikaa.



No, itse olen seurannut yhtyettä sieltä Gaga Goodiesien ajoista asti, enkä luokittele itseäni teiniksi taikka pissikseksi. Ekan kerran näin livenä varmaan joskus 30 vuotta sitten Vernissassa Tikkurilassa. Ikinä ei ole suurinpiin suosikkeihin kuulunut, mutta aika säännöllisesti oon käynyt keikoilla ja melkein kaikki levytkin taitavat olla hyllyssä
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings




Aina vaan jyrisee jylhäämmin. Instrumentaalista doomia. Pörinää tositarkoituksella. Voisi tämän hankkia kyllä LP muodossa myöskin kun on komeat kannet.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Nyt kaipaan jonkun musiikkitietäjän jeesiä. Käväsin tänään Naantalin asuntomessuilla ja taustalla paikan päällä harvakseltaan soi erilaisia biisejä, joista yksi jäi soimaan päähän. Osittain varmaan siksi, että tunnistin siitä, mutta tietty vain osan.

”Drop”issa vedettiin legendaarista Infinity -kappaletta, mutta enemmän semmosena tanssiversiona. Ei todellakaan mitään kunnon konemusaa, veikkaan että biisissä lauleskellaan muuta ja sitten yksi osuus on tuota tanssahtelevaa Infinityä.

Osaako joku jeesata mikähän mahtaa olla kappale? Korvamato ärsyttää.
 
”Drop”issa vedettiin legendaarista Infinity -kappaletta, mutta enemmän semmosena tanssiversiona. Ei todellakaan mitään kunnon konemusaa, veikkaan että biisissä lauleskellaan muuta ja sitten yksi osuus on tuota tanssahtelevaa Infinityä.

Osaako joku jeesata mikähän mahtaa olla kappale? Korvamato ärsyttää.

Ei kuitenkaan tuo Infinityn paljon striimauksia kerännyt viime vuonna julkaistu Pretty young remix?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tuli vielä mieleen, että ethän tarkoita tämän kesän kenties isointa kesähittiä/-renkutusta eli Trompetaa? Tuossahan on Infinitya lainattu.
Tässähän se. Näin paljon mä oon perillä tämän kesän hiteistä. Ei ole kato Spotifyita eikä radiotakaan jaksa kuunnella.

Kiitos paljon!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Mastodon - Blood Mountain(2006)

Bändin paras levy ja voi sanoa, että miltein aivan täydellinen levy! Yhtään huonoa kappaletta ei levyltä löydy. Kaaottista progeilua, mutta myös vähän tunnelmallisempaa maalailua löytyy levyltä. Etenkin rumpali Brann Dailor on ihan sairaan kova! Joitainhan voi vokaalit ärsyttää, mutta itse pidän niistä. Toki juuri rumpali Dailorin vokaalit on loistavimpia, mutta niitä kuullaan sitten myöhemmillä levyillä. Kukaan ei voi ainakaan syyttää, että eikö bändin heput hallitsisi omia instrumenttejaan. 2000-luvun toisiksi paras metallialbumi ja albumi ylipäätään omissa papereissa.






 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös