Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 893 219
  • 21 670

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings




Onpas taas nautinnollista musiikkia. Vähän jazzia ja sitten aletaankin vetämään blastia kauhealla vauhdillä ja örisemään. Tunnelma pysyy kuitenkin painostavan puolella eikä ole mitään hempeilyä mukana.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell




Ugly Kid Joe julkaisi tänään uuden singlen, toimii! Bändin uudemmalla tulemisella on luotu useampikin hieno biisi ja bändi oli helvetin hyvä 2019 Rockfestillä, josta itselle myös syttyi uudestaan kipinä bändiä kohtaan.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Viimeksi muokattu:

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuottaja: ''Mulla on idea, tehdään Dire Straits coveri !''
Ronnie: ''Hold my beer !''


 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tämä taitaa olla ensimmäinen tai ainakin yksi ensimmäisistä biiseistä, jonka olen koskaan kuullut lapsuuteni kodissa. Tarttuva melodia, jota aloin hyräillä jo joskus viiden vanhana (ellei peräti aiemmin), mutta jonka esittäjästä minulla ei ollut harmainta aavistusta. Jossain vaiheessa ysäriä jopa oletin, että olen keksinyt kyseisen melodian, koska mikään radioasema ei koskaan soittanut tätä biisiä. Vasta 2010-luvulla YouTuben ansiosta sain selville biisin nimen ja esittäjän. Yksi ensimmäisistä korvamadoista musiikkimaailmassa: Hot Butter - Pop Corn.



 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tämä taitaa olla ensimmäinen tai ainakin yksi ensimmäisistä biiseistä, jonka olen koskaan kuullut lapsuuteni kodissa. Tarttuva melodia, jota aloin hyräillä jo joskus viiden vanhana (ellei peräti aiemmin), mutta jonka esittäjästä minulla ei ollut harmainta aavistusta. Jossain vaiheessa ysäriä jopa oletin, että olen keksinyt kyseisen melodian, koska mikään radioasema ei koskaan soittanut tätä biisiä. Vasta 2010-luvulla YouTuben ansiosta sain selville biisin nimen ja esittäjän. Yksi ensimmäisistä korvamadoista musiikkimaailmassa: Hot Butter - Pop Corn.



Hot Butterin versio on vieläpä cover.

Alkuperäinenhän on säveltäjänsä Gershon Kingsleyn tekemä vuodelta 1969:

 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös