Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 900 834
  • 21 723

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Best of Mozart. Ei tämä Maj Karman Kauniiden Kuvien mainio biisi vaan ihan suoratoiston listaa läpikäyn, illan Amadeus-näytelmää varten. Tässä nyt kuitenkin se MKKK koska saa helpommin linkitettyä.



 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Wintersun - Wintersun(2004)

Tätä tuli nuorempana kuunneltua todella paljon. Voi herran jee miten kova lätty! Jari Mäenpää on kyllä todella kova muusikko! Ja ainut oikea mies on rummuissa, eli Kai Hahto. Mäenpää on vokalistina, kitaristina ja säveltäjänä aivan uskomaton! Tässä ei ole yhtään heikkoa biiisiä. Ihan tajutonta tykitystä ja hillitympää menoa koko levy. Mäenpää pitäis palkita jollain kunniapalkinnolla kyllä. Varsinkin tämä biisi, joka on alla, niin oon niin tajuton ettei mitään rajaa!



 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Burnout-kaahauspelisarjan kolmannen ja parhaan pelin mainion soundtrackin paras biisi.
Go Betty Go on aktiivinen edelleen Losin suunnalla, joskin vakavia syöpäuutisia tuli kitaristi Bettyltä juuri.

 

Glove

Jäsen
Black Sabbathin Paranoid soi justiinsa. Varmaan ainoa biisi jonka osaisin vieläkin soittaa. Löytyisiköhän vanha taito jos hommaisi basson ja alkaisi taas soittamaan? Toki siitä on jo about 30 vuotta kun olen viimeksi soittanut aktiivisemmin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Black Sabbathin Paranoid soi justiinsa. Varmaan ainoa biisi jonka osaisin vieläkin soittaa. Löytyisiköhän vanha taito jos hommaisi basson ja alkaisi taas soittamaan? Toki siitä on jo about 30 vuotta kun olen viimeksi soittanut aktiivisemmin.
Soita Paranoid!

Paranoidin soittamiselle on aina tilausta. Voisit lyödä tuolla rahoiksikin. Paranoidia soitetaan toiveisiin nähden aivan liian harvoin, joten markkina on olemassa. Itsekin olen sitä kymmenet kerrat toivonut, mutta muistan vain muutaman toteutuneen toiveen, lähinnä Ossin soolokeikoilta ja Sabbathin keikoilta.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Paranoidin soittamiselle on aina tilausta. Voisit lyödä tuolla rahoiksikin. Paranoidia soitetaan toiveisiin nähden aivan liian harvoin, joten markkina on olemassa. Itsekin olen sitä kymmenet kerrat toivonut, mutta muistan vain muutaman toteutuneen toiveen, lähinnä Ossin soolokeikoilta ja Sabbathin keikoilta.
Viimeksi bilebändi veti Froikkareiden Metsän Pojan ja yleisö meni ihan pähkinöiksi. Itse asiassa en ole tainnut itsekään kuullut tuota aikaisemmin, todellinen aukko sivistyksessä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Viimeksi bilebändi veti Froikkareiden Metsän Pojan ja yleisö meni ihan pähkinöiksi. Itse asiassa en ole tainnut itsekään kuullut tuota aikaisemmin, todellinen aukko sivistyksessä.
Ainoalla käymälläni froikkareiden keikalla kysyin tauolla röökipaikalla bändin jäseneltä että tuleehan se metsän poika. Kyllä tulee. Ja tuli. Soitettiin kaverin kanssa 90 luvun alussa lukiossa tuo aamunavauksessa. Sen jälkeen ei päästy moista pitämään.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Retrohenkistä menoa täälläkin. Tytti Roton alter ego Ty Roxy voisi olla haettu aikakoneella 80-luvun alkupuolelta ja eikös tuo Just a Man-videon mies ole selvästi nuori Alice Cooper?

Kuka Tytti Roto? No, ainakin @nummenkallio tietää, kun oli kaiketi katsomassa sitä livenä tänä iltana yhdessä monista yhtyeistään.

True Colours (ei ole Cyndi Lauper-cover)




Just a Man




Science Fiction


 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Retrohenkistä menoa täälläkin. Tytti Roton alter ego Ty Roxy voisi olla haettu aikakoneella 80-luvun alkupuolelta ja eikös tuo Just a Man-videon mies ole selvästi nuori Alice Cooper?

Kuka Tytti Roto? No, ainakin @nummenkallio tietää, kun oli kaiketi katsomassa sitä livenä tänä iltana yhdessä monista yhtyeistään.
Kyllähän Tytti Roto kuuluu yleissivistykseen. Hyvää settiä tämä Ty Roxykin. Hämmentävän ahkera ja monipuolinen muusikko, tekee monia keskenään hyvinkin erilaisia juttuja. Tosin jos Tamara Luonnosta puhutaan, niin onhan bändin muillakin jäsenillä useampia bändejä. Salla Moilasella ja Kristiina Tuhkasella on Motorboat, Anni Kososella on Kiss Disease.

Se onkin sitten vaikeampi ennustaa, mikä näistä bändeistä breikkaa isosti. Itse toivon ja veikkaan, että se on Tamara Luonto. Onhan se kuitenkin eräänlainen Suomi-indien superkokoonpano, eikä se lopulta niin indietä ole, ettei voisi sopia valtavirtaankin. Joka tapauksessa se on aika todennäköistä, että kymmenen vuoden päästä esimerkiksi Tytti Roto on hyvin tunnettu ja arvostettu muusikko tässä maassa. Hän on niin monessa mukana jo nyt, ja kyllä se lahjakkuus tuo breikkaamisen jossain. Hän voisi breikata jopa ihan omillaan.

Toivottavasti se breikkaaminen tulee silti Tamaran kanssa, koska se on ihan saatanan hyvä bändi. Sitten pääsee Nummiskin pätemään, että te muut ette ole oikeita faneja, koska ette käyneet katsomassa bändiä silloin, kun se soitti baarinnurkassa parille känniselle urpolle (joista toinen oli Nummis). Ja tähän hymiö.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen tainnut nyt juuttua pahemman kerran 80-luvulle....



Pahempaa olisi juuttua ysärille, jos pintapopista puhutaan. Nämä Modern Talkingin kaltaiset kasaripoppailut ovat kuitenkin kestäneet aikaa varsin hyvin. Siinä vielä yritettiin tehdä oikeasti hyvää musiikkia ja aika usein onnistuttiinkin. Tällaisen kasaripopin ja ysäriteknokuran välissä on ihan valtava kuilu.

Ja Thomas Anders ja Dieter Bohlen - voisiko enää sen erilaisempaa kaksikkoa olla? Toinen on nätti, tumma ja vähän eksoottinenkin mies, ja toinen on iso, vaalea ja täysi arjalainen. Olivat ja ovat ihan hemmetin hieno kaksikko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös