Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 922 339
  • 21 856

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Matti ja Teppo:

”Mustarastas laulaa ilta lauluaan, Saunan jälkeen hetkeks ulos istahdan. Aika pysähtyy ja silloin ymmärtää, mikä elämässä on niin tärkeää. Kaiken kiiren keskellä mä unohdan, kuinka paljon tätä maata rakastan. Meillä on niin monta pientä asiaa, joita liian harvoin osaa arvostaa.

Olen kiitollinen tänään, että terve olla saan. Moni lapsi näkee nälkää, moni joutuu kuolemaan. Olen kiitollinen tänään, että koti mulla on. Varmaan nytkin jossain suojaa, etsii vanhus koditon

Pian kahvipöytään minut kutsutaan, Siellä oman perheen kanssa olla saan. Silmänurkassani tunnen kosteaa, kun mietin jos nyt joutuis heistä luopumaan.

Olen kiitollinen tänään, että terve olla saan. Moni lapsi näkee nälkää, moni joutuu kuolemaan. Olen kiitollinen tänään, että koti mulla on. Varmaan nytkin jossain suojaa, etsii vanhus koditon

Mustarastas laulaa ilta lauluaan, taas on mennyt yksi päivä menojaan. Mikä maailmassa oiskaan parempaa, kuin tuttuun turvalliseen sänkyyn nukahtaa?”
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tänään kuunnellut muiden kuuntelemaa musiikkia. Kiitos teille!

Maailman tilanne ahdistaa. Mikään ei laukaise pahaa mieltä yhtä hyvin kuin itku.

Anneli Saaristo ja Evakon laulu saa minulle aina vähintään palan kurkkuun.

Kaikille kotoaan häädetyille sopiva laulu.
Tuo on kieltämättä soinut ikävän paljon päässä viime päivinä. Veikko Lavi muutenkin ansaitsisi enemmän huomiota.

No, pistetäänpä samalla coveri The Bandin klassikosta The Weight, kun mietin kirjoittavani tästä jotain sokerista cover-ketjuun. Pääosissa itse Robbie Robertson, Ringo Starr ja ilmeisesti lähinnä amatöörimuusikoita ympäri maailman.



"What key is it in, Robbie? F demented."
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuo on kieltämättä soinut ikävän paljon päässä viime päivinä. Veikko Lavi muutenkin ansaitsisi enemmän huomiota.

No, pistetäänpä samalla coveri The Bandin klassikosta The Weight, kun mietin kirjoittavani tästä jotain sokerista cover-ketjuun. Pääosissa itse Robbie Robertson, Ringo Starr ja ilmeisesti lähinnä amatöörimuusikoita ympäri maailman.



"What key is it in, Robbie? F demented."

Jokainen ihminen on laulun arvoinen on monille tuttu.

Lasijauholaivakeikka on hieno laulu ja itselleni rakas laulu on Limperin Hilma.
 

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit




Ajankohtainen, vaikka lyriikat osaltaan hieman enemmän tuonne ison lätäkön toiselle puolelle kohdistuvatkin. Silti aika tunnelmallinen tässä tilanteessa.

Tykännyt aina tästä Miles Kennedyn ja Slashin akustisesta versiosta melkein enemmän kuin studioversiosta. Lyriikoihin saadaan huomattavasti enemmän painoa vähän hitaammalla ja rauhallisemmalla tempolla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Varmaan kyllä jossain sopimuksessa kielletty Coldplayn soittaminen teloituksen aikana.
Ai saatana, pitääkin mennä keittämään kahvia jotta saa ne näppikselle. Pitää oikeastikin kyllä keittää.

Coldplay on varmasti tunteita jakava bändi. Itselle Chris Martin on brittien Samuli Putro eli totaalisen mitäänsanomaton ja tylsä tulkitsija. Mutta koska se on valtavan suosittu, selkeästi moni ajattelee aivan toisin.

En kuuntele tänään mitään, kuulokkeiden takuukuitti jäi sadan kilometrin päähän ja kuulokkeet hajosivat eilen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kuolemanlaakso - Kuusumu

Tämä levy on kuuntelussa. Sinkut olivat lupauksia herättäviä. Saisi yhtye vähän useammin julkaista levyjä, mutta eihän sitä aina kerkeä ja Kotamäelläkin on bändejä varmaan jokaiselle sormelle.



 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parin viikon päästä noin 50 kertaa siirretyt Viitasen Piian "Meidän jälkeemme hiljaisuus"-keikat pitäisi vihdoin toteutua Helsingin G Livelabissa. Nimibiisi voi näinä aikoina tuntua livenä turhankin tehokkaalta - on saanut nimensä Neuvostoliiton, vai oliko Venäjän, ydinasejoukkojen tunnuslauseesta.



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös