Elmeri Hautamäki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo.
Viestin lähetti Tenho
Ensimmäinen hyvällä maulla varustettu Blegfani löytynyt!
Muljulla.
Muljutus on ystävä. Aamen.
Viestin lähetti Tenho
Ensimmäinen hyvällä maulla varustettu Blegfani löytynyt!
Muljulla.
Viestin lähetti Tormentori
Bathoryn Quorthonin kuoleman takia nyt on soinut kyseisen bändin tuotanto soittimessa. Kyllä vetää Haikeaksi :( See you in Valhalla broder! The lake soimaan
Voi helvetti. Olihan tietenkin odotettavissa, että heti aletaan rahastamaan Quorthonin kuoltua, mutta silti tämä ottaa nyt päähän. Seuraavaksi varmaan julkaistaan uudet 'best of' -kokoelmat ja kaikki bändit, jotka vuoden sisällä levyttävät omistavat levynsä Quorthonin muistolle. Vittu. Saatana.Viestin lähetti tant gredulin
Mielenkiinnolla odotan tribuuttia. On kuulemma tekeillä.
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Amorphis: Far From The Sun
...
Viestin lähetti heavy
Amorphis on minullekin kolahtanut sieltä Tuonela ajoista alkaen. Pitkään on vaan todella harmittanut ettei tätä uusinta ole vielä julkaistu lainkaan cd muodossa.
Elegy oli minun ensimmäinen Amppari-levyni, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan. On muuten vieläkin aika kova kiekko....
Tai siis niin, kopiosuojattu levyhän kyseessä on, joten eipä tuo ihan taida CD-standardeja täydellisesti täyttää.
Viestin lähetti heavy
Samoin, Elegy oli se levy joka herätti kiinnostukseni yhtyettä kohtaan, mutta Tuonela on kuitenkin "se levy" verrattuna Elegyyn... Vanhempiakin olen yrittänyt kuunnella mutta ne eivät ole minun juttu... No kyllä nyt keikoilla se Black Winter Day on ollut ihan ok kappale.
Tätä nimenomaan tarkoitin, jos otat sen pyöreän hopeakiekon käteesi niin "compact disc digital audio" logoa siinä ei ole. Parempi vaihtoehto lainata tuotos vaikka kirjastosta ja kopioida se itselle jolloin kopio on jopa parempi kuin alkuperäinen..
Koska juhannus on alunperin pakanajuhla, olen rauhallisen kotijussin kunniaksi soittanut Moonsorrowin Kivenkantajaa ja Metsä-demoa pitkin iltaa. Ei oikein toimi, kun kesäaurinko paistaa suoraan silmiin ja kädessä kossupohjainen drinkki, jossa kelluu hedelmää.