Viestin lähetti Cube
Hidria Spacefolk - Symbiosis:
- Koneilla ja vahvoilla itämaisilla vaikutteilla maustettua eteeristä space rockia(?). Bändi on selvästi Ozric Tentaclesinsa ja Kingston Wallinsa kuunnellut ja tuloksena on levyllinen vapaasti virtaavaa ja kaiken puolin hienoa musiikkia. Livenä pitäisi vielä nähdä, ja eiköhän se jossain välissä onnistukin, kun kotimainen bändi on kuitenkin kyseessä.
Viestin lähetti Broad Street Bullie
Nightwish:Once
Tätä levyä on tullut odotettua kyseisen bändin levynjulkkari keikasta lähtien ja täytyy myöntää että eipä tarvinnut pettyä!Ompahan Nightwish laittanut markkinoille hemmetin mahtipontisen levyn.
Viestin lähetti Miika-90
.
Tuolta epic-metallin puolelta löytyi tuossa ennen koulun loppumista minulta pimentoon jäänyt bändi, Battlelore. Nyt omistan nuo kaksi levyä, Sword's Songin, sekä Where The Shadows Lien. Näiden myötä olen bändiin ihastunut suuresti, taidokasta soitantaa "mielenkiintoisilla" lyriikoilla. Yhtye on muuten onnistunut erittäin hyvin sovittamaan kauniin naisäänen (Kaisa Jouhki) yhteen Patrik Mennanderin karjumiseen. [/B]
Itsekin olin suuntaamassa Ozriceja katsomaan, mutta jäi kuitenkin väliin, kun ei tällä kertaa jaksanut yksin matkaan lähteä. Yhtään sellaista kaveria, jolle tätä tilaisuutta olisi voinut edes ehdottaa ei tullut mieleen. Kyllä tämä musiikkimakujen erilaisuus kaveripiirissä jaksaa välillä ärsyttää..Viestin lähetti Taito-Ojanen
Aika tarkkaan nuo kaksi mainitsemaasi bändiä vaikuttajina kuuluu. Hidria Spacefolkhan esiintyi itse asiassa Ozric Tentaclesin lämppärinä Makasiineilla tässä viime kuun alussa, ja siellä tuli tarkastettua bändin edesottamuksia lavalla. Spacefolkia en ollut koskaan aiemmin kuullut, joten mitään ennakkoluulojakaan ei ollut. Ihan kelpo kamaahan se oli, mutta ei kyllä esikuvilleen pärjää. Kavereilla oli jostain syystä vaikeuksia saada keikkaa aluilleen, kun piti monta kertaa käydä yrittämässä, mutta loppujen lopuksi mopo pärähti kunnolla käyntiin. Yhteissoitto sujui kuitenkin vaivattomasti, ja äijillä näytti olevan hauskaa. Huolettoman oloista soitantaa kaiken kaikkiaan.
Viestin lähetti Moto
Hyvänä puolena pidän myös sitä, ettei Tarja Turunen enää sorru samanlaiseen ylilaulamiseen, mikä oli pahimmin esillä joillain Oceanbornin ja Wishmasterin raidoilla. Siitäkin huolimatta luulen, että Oceanborn pysyy omana Nightwish-suosikkinani.
Viestin lähetti Vteich
Tulevan Koneiston esiintyjiin tullut tutustuttua viime aikoina, joten kuuntelussa ollut mm. Dani Siciliano, Matthew Herbert, Way Out West ja Kschzt (jees mikä nimi).