Kuuntelussa juuri nyt

• 1 995 714
  • 22 746

SM84

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues, KuKi HT

Lenkillä kuuntelin Eddie Trunkin podcastista Sebastian Bachin haastattelun ja siinä puhuttiin miehen uudesta levystä Child Within The Man. Piti kotona laittaa kuulumaan ja tämähän on ihan virkeä tapaus! Bach laulaa tosi makeasti, olen aina tykännyt hänen Skid Row'n aikaisista levyistä kovasti ja hänen laulustaan niillä. Pitääpä tutustua paremmin hänen soolotuotantoon.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Isänpäivä on minulle vähän kaksipiippuinen juttu. Näin isän roolissa päivä on tietenkin upea.

Menetin oman isäni vuosia sitten joitakin viikkoja ennen isänpäivää. Esikoiseni oli syntymässä muutamaa kuukautta myöhemmin ja ehdin toki ilmoittaa isälleni tulokkaasta. Isäni piti lapsista ja oli aikamoisen kova isku, ettei hän ehtinyt nähdä minun lapsistani ensimmäistäkään. Nyt niitä ukitettavia olisikin peräti neljä.

Kuuntelin isäni kuoleman aikoihin erityisesti Sentencedin albumia The Cold White Light. Muutama biisi nostaa edelleen tunteet pintaan. Nykyään jotenkin haikean hyvällä tavalla, sopivasti herkistäen. Musiikilla on mahtava voima. Terveisiä isälle (ja ukille) sinne jonnekin.

Näillä mennään jälleen:

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Lenkillä kuuntelin Eddie Trunkin podcastista Sebastian Bachin haastattelun ja siinä puhuttiin miehen uudesta levystä Child Within The Man. Piti kotona laittaa kuulumaan ja tämähän on ihan virkeä tapaus! Bach laulaa tosi makeasti, olen aina tykännyt hänen Skid Row'n aikaisista levyistä kovasti ja hänen laulustaan niillä. Pitääpä tutustua paremmin hänen soolotuotantoon.

Joo tämä Bachin uusin oli tosiaan jopa yllättävän kova kokonaisuus. Kannattaa tsekata myös miehen eka varsinainen sooloalbumi Angel Down vuodelta 2007, siellä on Axl Rosekin fiittaamassa useammalla raidalla.

(1)
  • Tykkää
Reactions: SM84
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy