Mainos

Kuuntelussa juuri nyt

• 1 999 447
  • 22 785

godspeed

Jäsen
Khanate ja kunnollista kärsimystä korville.

Pöh, tämähän kuulostaa juuri siltä kuin minun päässäni nyt juuri näyttää, jos se kuvattaisiin jollain laitteella. Rauhoittavaa musiikkia palatessaan kotiin päivän riennoista. Helppo laittaa soimaan ja kaikki vaan purkautuu ja tulee hyvä olo. Pitääpä etsiä lisää, ellei ole vinkata jotain muutakin? :)

Minä nokitan tällaisella huomattavasti kevyemmällä, mutta jollain tavalla tummahkolla suomalaisella metelillä 20 vuoden takaa. Tykkään kuunnella tällaista myös rentoutuessani, vaikka ei olekaan ehkä niinkään paineidenpurkumusaa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pöh, tämähän kuulostaa juuri siltä kuin minun päässäni nyt juuri näyttää, jos se kuvattaisiin jollain laitteella. Rauhoittavaa musiikkia palatessaan kotiin päivän riennoista. Helppo laittaa soimaan ja kaikki vaan purkautuu ja tulee hyvä olo. Pitääpä etsiä lisää, ellei ole vinkata jotain muutakin? :)

Tuosta The Body nimisen kokeellista metallia/doomia soittavan yhtyeen kappele levyltä "No One Deserves Happiness" joka kertoo yhtyeen musiikista ihan tarpeeksi. Tässä toinen esimerkki samalta levyltä.

waitsneik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HotRockin
Tietenkin Amaranttia radiosta Rokkikanavalta tai nettiradio striimistä, erittäin huonolla laadulla kiitos, nam! Heti kun olen saanut sen Lapin tissin korvilleni, niin kaikki käy...mukavaa yötä kaille.

Ai niin yks juttu vielä. Nuoriso meinas, että biisien sanoissa olisi muka jotain vikana ja niitä pitäis muuttaa. Ottaisivat korvan käteen ja kuuntelisivat väärinkuullut sanat uudestaan :))) Teoria vain

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy