Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 987 268
  • 22 602

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Toinen sinkkujulkaisu "A Fragile Thing" The Curen piakkoin ilmestyvältä albumilta. Odotan suurella mielenkiinnolla tulevaa levyä.

Juu itse olin vähän jo ajatellut että mahtaako mitään uutta tulla enää. No nythän sitten onkin enää formaatin valinnan vaikeus, päädyin valkoiseen vinskaan. Tarjolla oli myös marble, 45rpm, instrumentaali cd...

Oliko Ohikulkijat tuttu, turkulaistuneet raumalaiset vetävät ihan tyylipuhdasta postpunkkia. Ikävän harvoin keikkailevat tosin.







 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Turtiaisen Ano näimmä päässyt jostain livahtamaan takaisin juutuupiin ja RTstä saatu sen verran apua tuotantoon että on oikein uutiskatsaus introineen ja tunnarilla, joka on 90% kopioitu oheisesta biisistä. Anoa en linkkaa. Clare Grogan on laulajan nimi kun kumminkin etsitte.



 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä viikolla olen vissiin neljänä iltana pyöräyttänyt turkulaisen "shoegaze"-bändin Ruissalo Ampingin tuotannon läpi ja nähnyt yhtenä iltana livenä.

Ensimmäinen levy Tähtien suojatit Maan povella on ehkä kokonaisuutana parempi...




...mutta bändin kokoonpano sai kenties ratkaisevan palan palapeliinsä tänä vuonna ilmestyneelle kakkoalbumille Ruusupuutarha, kun kosketinsoittaja/taustalaulaja Lempi Elo liittyi bändiin...




...etenkin alkuvuoden Semifinalin keikalla Samuli Virtansen ja Lempin yhteislaulu oli hengästyttävän hienoa kuunneltavaa.




Lämmittelivät The Jesus and Mary Chainia Pakkahuoneella loppukesästä.

Niin ja Lempi Elo tekee myös hienoa soolomateriaalia.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös