Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 979 850
  • 22 496

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jääkiekkoaiheisia lauluja ei ole turhan paljoa, niin tämä eilen livenä kuuntelemani Jere Ijäksen Siperian torpedo on ihan kiva. Ijäs oli kyllä entuudestaankin jossain määrin tuttu, mutta tätä en ollut ennen. Igor Kuznetsovista siis kertoo, jos joku ei arvannut.




(Turenki Records... eh)
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aamun paskan fiiliksen ja tulevien viikkojen kiireiden takia on kuunneltava Ismo Alangon Vittu kun vituttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
BAD OMENS - Burning Out (Official Music Video)

Tämä toissapäivänä julkaistu single on omasta mielestäni paras biisi tältä bändiltä mitä olen tähän saakka kuullut. Kertsikin on hyvässä mielessä erittäin tarttuva.
Nostetaan näin kaukaa kun löysin tämän bändin ihan vasta. On kyllä ylivoimaisesti parasta metalcorea mitä olen kuullut pitkään aikaan.

Sääli että laulajalla on ilmeisesti paha burn out päällä.

Hyvin toimii myös uudempi tuotanto.



 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@maken veivi jr. Mä voin flexata sillä että kuuntelin Pahoja omenoita jo silloin kun heiltä oli vasta debyyttilätty ulkona ja kuukausittaisia kuuntelijoita Spotifyssa ehkä noin 200k.

Sääli että laulajalla on ilmeisesti paha burn out päällä.
Mahtoikohan tällä olla tekemistä sen kanssa että peruivat Tuskassa esiintymisen tänä kesänä?
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
@maken veivi jr. Mä voin flexata sillä että kuuntelin Pahoja omenoita jo silloin kun heiltä oli vasta debyyttilätty ulkona ja kuukausittaisia kuuntelijoita Spotifyssa ehkä noin 200k.


Mahtoikohan tällä olla tekemistä sen kanssa että peruivat Tuskassa esiintymisen tänä kesänä?
Sen takia oli vissiin joo kiertue peruttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös