Loistava versio. Kämäräinen on Suomen kovimpia kitaristeja.
Itsellä kuuntelussa YUP:n instrumentaalilevy Opus1. Oli myös kova livenä!
Ko-ko-ko koska sydän sanoi niin ja olen seksisymboli. Ta-ta-ta tahdot rakastella minua, minä soitan myös kitaraa. Joo joo!
En usko, vaikka sen ajan heviukkeleita olivatkin. Varmaan lainanneet vaan sanoja, kun eivät ole muuta keksineet.Oliko noilla joku syy vittuilla Pelle Miljoonalle?
Siis oliko nämä jotain turkulaisia(!) hevareita, jotka teki hetken aikaa rahaa "räppäreinä". Tuon biisin riffikin on muokattu Moottoritie on kuuma-biisistä.En usko, vaikka sen ajan heviukkeleita olivatkin. Varmaan lainanneet vaan sanoja, kun eivät ole muuta keksineet.
Siihen aikaan Anthrax ja Aerosmith tekivät yhteistyötä Public Enemyn ja Run-DMC:n kanssa ja lisäksi Beastie Boys julkaisi Fight For Your Rightin, niin nämä keksivät yrittää samaa tyyliä Suomessa. Kai noissa biiseissä oli vaan tarkoitus "sämplätä" tunnettuja biisejä ja kun levytyksen tekivät ilmeisen hätäiseen ja ovat sitä harmitelleetkin jälkeenpäin, niin ehkä biiseihin olisi pitemmän ajan käytön kanssa tullut vierailijoitakin, kuka tietää. Jossain haastattelussa tällä vuosituhannella sanoivat, että vuoden jaksoivat keikkarumbaa ja sitten loppui vaan kiinnostus koko asiaa kohtaan.Siis oliko nämä jotain turkulaisia(!) hevareita, jotka teki hetken aikaa rahaa "räppäreinä". Tuon biisin riffikin on muokattu Moottoritie on kuuma-biisistä.
Pilluralli, C-kasetti ja Pioneerin soittimet. Sytyn tällä pyhälle kolminaisuudelle.Isoveljen kans kierrettiin kasarin/ysärin taitteessa rinkiä 309 pösöllä, ja tämäkin soi muun italo popin kanssa.
C-kasetilta kuunneltuna tietenkin ja pioneerin soittimesta soitettuna.