Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 976 653
  • 22 456

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tää biisi oli vuonna 2006 varmaan mun ensimmäisiä kosketuksia metalcoreen, ja The Poison on itse asiassa ensimmäinen omistamani CD jonka 13-vuotiaana ostin Anttilan TopTenistä.



Jos ei Earth Crisisia, Hatebreedia, Merauderia ja vaikka Convergea lasketa ihan sellaiseksi metalcoreksi mitä nykyään ajatellaan, niin kavereiden kanssa törmättiin 2000-luvun alussa varmaan ensimmäisenä As I Lay Dyingiin ja Atreyu taisi olla myös niiden ensimmäisten joukossa. Sitten tulikin jo Killswitch Engage ja Victory Records puski bändejä markkinoille hirveätä tahtia ja kohta innostus genreen hiipuikin.



 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Tämä on hieno biisi. Molemmat säveltäjät tunnettuja pelien saralta ja kumpikin varmasti tuttuja mikäli EA:n pelit ja ennen kaikkea Need For Speed -pelit kuuluvat pelihistoriaan. Tämä on mestariteos. Tuo toinen noista säveltäjistä, Saki Kaskas, kuoli muutama vuosi sitten ja syynä pitkäaikainen herska-addiktio. Jätti silti monta hienoa biisiä taakseen. Tämä on meikän lemppari ehdottomasti.

Jos jättää jotakin vastaavanlaista jälkeensä kuin tämä biisi niin silloin voi sanoa ettei elämä ole mennyt hukkaan, vaan on jättänyt jälkensä itsestään. Ehkei tämä kaikille avaudu, mutta minulle ainakin ja aika monella muullekin mitä kommentteja lukee. Tämä on semmoinen biisi mitä haluttaa kuunnella silloin kun on tapahtunut jotakin ikävää ja tämä samaan aikaan sekä lohduttaa että syventää sitä surua. <3



 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olen näköjään juuttunut kasarin loppupuolelle.

Def Leppardin levy Hysteria.
Niin minäkin hyvin usein.

Voisihan sitä juuttua huomattavasti huonompaankin aikakauteen, vaikkapa nykymusiikin sellaiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös