Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 960 886
  • 22 219

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät




Kyllähän tätä kuuntelee, mutta levyä en hankkisi.

Mulle tuolla biisillä on paljon merkitystä, kun kuunneltiin aikoinaan paljon mun Crazy World- kasettia autossa ja oltiin puolison kanssa alettu juuri olemaan yhdessä. Oltiin nuoria ja rakastuneita. Omalla tavallaan tämä on ainakin yksi biiseistä, joka voisi olla tyrkyllä ns. meidän biisiksi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Löysin tän bändin nimeltä Palaye Royale koska noh, huomasin ihan sattumalta että entuudestaan fanittamani I See Stars on näiden päälämppäri kun käyvät pysähtymässä joulukuussa Suomessa. Onneksi löysin, pojat tekee hyvää musaa! Nyt olen fani. Täytynee suunnata Kulttuuritalolle 2. joulukuuta.


 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK




Vähän päälle viikko, niin näkee tämänkin bändin livenä. Paikkana Huvila-teltta ja tapahtuma Helsingin juhlaviikot. Tuleekin olemaan ensimmäinen keikkakokemus kyseisessä paikassa. Odotan hienoa iltaa.

Kuvauksen mukaan meinaisivat tosiaan soittaa sekä Going Blank Againin että Nowheren kokonaisuudessaan. Siinä ei kyllä jää paljoa aikaa välispiikeille ja encoreille, kun albumien normiversiot kestävät yhteensä kutakuinkin 90 minuuttia. Tosin ilmeisesti Huvilan lopetusaika ei enää ole niin tarkka kuin aiemmin, viime vuonna ainakin Johnny Marr meni jonkin verran yli kymmenen. Joskus aikaisemminhan tuolla on kirjaimellisesti vedetty töpseli seinästä klo 22.00, vaikka biisi olisi kesken.

Menossa myös paikalle, Ride on tätä ennen ainoan kerran nähty Flowssa 2015. Lämppäri Tinyhawk & Bizzarro on myös erittäin suositeltava.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös