Kuuntelussa juuri nyt

• 1 999 181
  • 22 781

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tämä Avanged Sevenfoldin uusin levyhän on hyvä! Mitä hemmettiä? Tämä kuulostaakin kyllä ihan siltä, että on vedetty jotain aineita. Kaikki aikaisempi materiaali mitä oon kuullu, niin on kuulostanu niin Radio Rock metallilta, että on tullu lähinnä oksennus suuhun. Tämä levy on kuitenkin eri maata!

Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Tämä kappale on yksi niistä biiseistä, joita inhosin heti ensikuulemalta, kun tämän joskus 1980 -luvulla kuulin. Faijani oli puolestaan täydellisen rakastunut tähän kappaleeseen.
Tuo tuntemukseni liittyy siihen, että faijani ei ollut mikään kummoinen isä minulle tai sisarelleni lapsuudessamme tai nuoruudessamme, vaan jätti meidät äitimme sekä toisinaan myös isovanhempien hoivaan, koska hänen piti olla kuulemma duunissa melkein 24/7.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Lähes 20 vuoden ajan tämä biisi on ollut minulle yksi niistä biiseistä, joita kuuntelen aina, kun vitutus nousee maksimaaliselle tasolle. Take a look in the mirror oli ensimmäinen Kornin albumi, jonka ostin ja seuraava oli sitten heidän muutamaa vuotta myöhemmin ilmestynyt kokoelmansa.

Uudempi Kornin musiikki ei oikein sytytä, kun taas heidän vanhempi tuotantonsa sitäkin enemmän, joten ostolistallani on jo vuosien ajan ollut heidän uransa alkutaipaleen julkaisut. Jostain syystä nuo hankinnat eivät ole ainakaan toistaiseksi konkretisoituneet.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yksi Tapsan parhaimmista biiseistä, ehdottomasti. Jos tämän kappaleen olisi tulkinnut vaikkapa M.A. Numminen tai Frederik, olisi biisin tunnelma ollut ihan toisenlainen.
Rautavaaralla noita on.

Jos haluaa vielä lisää saada sieluunsa koskettavia tunteita niin tuon jälkeen voisivat kuunteluvuorossa olla Ontuva Eriksson ja Peltoniemen Hintriikan surumarssi. Silmäkulmat kostuvat väkisinkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy