Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 896 543
  • 21 696

kehveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Def Leppardin ja Taylor Swiftin duetto ekana mainitun isosta hitistä Hysteria. Etsikää jostain video, jossa on hyvät soundit ja video. Taylor Swift on kyllä aivan kuningatar.

Edit. paitsi että nyt menee IM:n BNW livevideona. On se kyllä hieno!
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Cypress Hillin livekeikka kuuntelussa YouTubesta. "Hello, my name is dr greenthumb"
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Def Leppardin ja Taylor Swiftin duetto ekana mainitun isosta hitistä Hysteria. Etsikää jostain video, jossa on hyvät soundit ja video. Taylor Swift on kyllä aivan kuningatar.

Edit. paitsi että nyt menee IM:n BNW livevideona. On se kyllä hieno!
Tästähän tuli vallan kylmä olo tällaselle vanhalle Leppardi fanille, kun Taylor lauleskelee Jaajon kaa.
Eli tätähän tässä vielä toisen kerran kestää kuunnella.


 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mariskan ja Litku Klemetin uudet levyt ovat molemmat tehokuuntelussa. Huikeita kokonaisuuksia ovat molemmat. Mariska on sanoittajana ihan huippu ja Litku on yhden huonomman levyn jälkeen onnistunut tekemään taas mainion levyn.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en aikaisemmin jaksanut Litkua yhtään mutta tää uusin levy svengaa kuin hirvi. Todella hienoja sovituksia ja bändisoittoa, tehosoittoon on päässyt
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vanha kunnon Led Zeppelin ja sieltä Houses Of The Holy. Onhan tämä kokonaisuutena bändin kovin kiekko, vaikka se on silti myös värikkäin ja kokeellisin ja ehkä jopa häröin. Se on se erilainen levy, jonka bändi joutui paineessa tekemään, kun Nelosesta tuli niin suuri. Piti tehdä jotain muuta - mutta se onnistui. Moni bändi on tuossa epäonnistunut, Zepukka onnistui. Silti jokainen raita kuulostaa Zeppeliniltä.


















 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Spotify väitti juuri, että tänä vuonna kuuntelemani kappale on tämä:





En väitä vastaan, koska en uskalla. On tätä paljon tullut kuunneltua.

Ciao Raffaella, Ti Amo Per Sempre. Vanha Juventina, mutta arvostan ja rakastan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Eipä tässä Maija väärässä ole. Noin kolme vuotta miettinyt tuota. Oikeasti kolme vuotta. Minä olen se Marleena. Ja olin.

Muutenkin näin miehenä sanoisin, että kyllä näistä Maijan lauluista voi löytää omaa. Se voi vain olla vielä uutta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK




Eipä tässä Maija väärässä ole. Noin kolme vuotta miettinyt tuota. Oikeasti kolme vuotta. Minä olen se Marleena. Ja olin.

Muutenkin näin miehenä sanoisin, että kyllä näistä Maijan lauluista voi löytää omaa. Se voi vain olla vielä uutta.

Vilkkumaan nykyinen tuotanto on sellaista kuraa, että sitä ei tule kuunneltua ollenkaan. Tuorein Vilkkumaan albumi, joka levyhyllystäni löytyy, onkin Kunnes joet muuttaa suuntaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tämä biisi tuo vahvasti mieleeni 1990-luvun, jolloin Hirvonen oli yksi Suomen suosituimmista artisteista. Hänen lukuisista hiteistään tämä on edelleen suurin suosikkini. Iloisuus ja innostus suorastaan vyöryvät ruudusta kotikatsomoon, kun tätä katselee näin marraskuun illassa.



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös