Muistan tämän. Olin että aika hyvä, kukahan mahtaa olla. No, noin viikon päästä koko maailma tunsi Alanis Morissetten.
Jagged Little Pill on kyllä edelleen erittäin kova albumi. Muistan tuon esiintymisen Jyrkissä ja aika lailla samoin aatoksin, että tämähän on jees, kiva että on päässyt oikein telkkariin esiintymään ja vielä Suomeen.
Slayer - Hell Awaits(1985)
Yhtäkään näin kovaa tämän genren levyä ei oltu aikaisemmin tehty. Ihan jäätävää tykitystä alusta loppuun, vaikkakin tämä on omasta mielestäni vasta Slayerin kolmanneksi paras levy.
Tuohan on ns. väärä mielipide. Suosittelen katumusharjoituksia.Aika lailla samaa mieltä. Mun mielipide tosin sisältää sellaisen erikoisuuden(?), että kumpikaan edellä olevista ei ole Reign in Blood.
Aika lailla samaa mieltä. Mun mielipide tosin sisältää sellaisen erikoisuuden(?), että kumpikaan edellä olevista ei ole Reign in Blood.
Mun lista on Seasons in the Abyss, South of Heaven, Hell Awaits, Reign in Blood jne...Mitkäs sun listalla on sitten edellä?
Mun lista on Seasons in the Abyss, South of Heaven, Hell Awaits, Reign in Blood jne...
Muokkaus: RiB on mulle ehkä liian kaahausta, noissa muissa levyissä kiehtoo se, että niissä "himmaillaan" jopa hieman.