Kuuntelussa juuri nyt

• 1 998 903
  • 22 777

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itä-Hollola Installaatiolta on tulossa muutaman vuoden levytystauon jälkeen kolmas albumi. Nokkamies Robert Ensio Niemistö on kyllä tauolla pukannut Bandcampiin soolotuotantoa Kari Peitsamo-tahtiin, mutta kynä vaikuttaa olevan terävä edelleen myös pääbändin suhteen.

Kokoonpano on kasvanut kvartetiksi, kun kahdella ensimmäisellä levyllä ja minialbumilla Pienet tulee vielä voittamaan bassoa soittanut ja muutamissa biiseissä päävokalistina laulanut Saara Kolehmainen on poistunut kuvioista ja naisbasisti tarvitsee tietysti korvata vähintään kahdella miehellä. Rumpali Tomi Kolsi on edelleen mukana kokoonpanossa ja lisäksi näillä jo julkaistuilla biiseillä soittaa basisti Severi Nurminen ja jokapaikan höylä Jussi Koski-Laulaja.

Tuli mukavana yllätyksenä (hyvissä ajoin toki), että bändi lämmitteli Luukas Ojaa Tavastialla torstaina ja tuli nähtyä siis nämäkin muutaman vuoden paussin jälkeen. Vaikkei lämppärin aikaan täyttöaste ollutkaan vielä kovin kummallinen, veti Idarit (aargh!) keikan hyvällä energialla ja uusista biiseistä etenkin Ufot laskeutuu toimi livenä erinomaisesti. Siinä em. monitoimimies Koski-Laulaja loikki sujuvasti roolista toiseen koskettimien takaa bongojen taakse rumpubattleen.

Viimeksi muokattu:

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Best of Mozart. Ei tämä Maj Karman Kauniiden Kuvien mainio biisi vaan ihan suoratoiston listaa läpikäyn, illan Amadeus-näytelmää varten. Tässä nyt kuitenkin se MKKK koska saa helpommin linkitettyä.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Wintersun - Wintersun(2004)

Tätä tuli nuorempana kuunneltua todella paljon. Voi herran jee miten kova lätty! Jari Mäenpää on kyllä todella kova muusikko! Ja ainut oikea mies on rummuissa, eli Kai Hahto. Mäenpää on vokalistina, kitaristina ja säveltäjänä aivan uskomaton! Tässä ei ole yhtään heikkoa biiisiä. Ihan tajutonta tykitystä ja hillitympää menoa koko levy. Mäenpää pitäis palkita jollain kunniapalkinnolla kyllä. Varsinkin tämä biisi, joka on alla, niin oon niin tajuton ettei mitään rajaa!

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Burnout-kaahauspelisarjan kolmannen ja parhaan pelin mainion soundtrackin paras biisi.
Go Betty Go on aktiivinen edelleen Losin suunnalla, joskin vakavia syöpäuutisia tuli kitaristi Bettyltä juuri.

Glove

Jäsen
Black Sabbathin Paranoid soi justiinsa. Varmaan ainoa biisi jonka osaisin vieläkin soittaa. Löytyisiköhän vanha taito jos hommaisi basson ja alkaisi taas soittamaan? Toki siitä on jo about 30 vuotta kun olen viimeksi soittanut aktiivisemmin.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Black Sabbathin Paranoid soi justiinsa. Varmaan ainoa biisi jonka osaisin vieläkin soittaa. Löytyisiköhän vanha taito jos hommaisi basson ja alkaisi taas soittamaan? Toki siitä on jo about 30 vuotta kun olen viimeksi soittanut aktiivisemmin.
Soita Paranoid!

Paranoidin soittamiselle on aina tilausta. Voisit lyödä tuolla rahoiksikin. Paranoidia soitetaan toiveisiin nähden aivan liian harvoin, joten markkina on olemassa. Itsekin olen sitä kymmenet kerrat toivonut, mutta muistan vain muutaman toteutuneen toiveen, lähinnä Ossin soolokeikoilta ja Sabbathin keikoilta.

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Paranoidin soittamiselle on aina tilausta. Voisit lyödä tuolla rahoiksikin. Paranoidia soitetaan toiveisiin nähden aivan liian harvoin, joten markkina on olemassa. Itsekin olen sitä kymmenet kerrat toivonut, mutta muistan vain muutaman toteutuneen toiveen, lähinnä Ossin soolokeikoilta ja Sabbathin keikoilta.
Viimeksi bilebändi veti Froikkareiden Metsän Pojan ja yleisö meni ihan pähkinöiksi. Itse asiassa en ole tainnut itsekään kuullut tuota aikaisemmin, todellinen aukko sivistyksessä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy