Tämä 80-luvun kappale on nyt paljon kuunneltu johtuen siitä että kappale esiintyy Netflixin Stranger Things- sarjassa. Näin luin jostain.
Ei hullumpi kipale...
Kate Bush: Running Up that Hill
Kate Bush on loistava, suosittelen tutustumaan.
Tämä 80-luvun kappale on nyt paljon kuunneltu johtuen siitä että kappale esiintyy Netflixin Stranger Things- sarjassa. Näin luin jostain.
Ei hullumpi kipale...
Kate Bush: Running Up that Hill
Tämän kappaleen videossa vilahtaa, pariinkin kertaan, tuon sinun linkittämäsi laulu- ja soitinyhtyeen perustaja, "Captain".Dance Nation: Words
Suomalaista, of course
...
Tämä taitaa olla ensimmäinen tai ainakin yksi ensimmäisistä biiseistä, jonka olen koskaan kuullut lapsuuteni kodissa. Tarttuva melodia, jota aloin hyräillä jo joskus viiden vanhana (ellei peräti aiemmin), mutta jonka esittäjästä minulla ei ollut harmainta aavistusta. Jossain vaiheessa ysäriä jopa oletin, että olen keksinyt kyseisen melodian, koska mikään radioasema ei koskaan soittanut tätä biisiä. Vasta 2010-luvulla YouTuben ansiosta sain selville biisin nimen ja esittäjän. Yksi ensimmäisistä korvamadoista musiikkimaailmassa: Hot Butter - Pop Corn.
Kuuntelussa juuri parasta aikaa yksi kaikkien aikojen parhaasta live esityksestä/ kappalaleesta lajissaan. Saa pistää paremmaksi jos pystyy.
En toki. Pientä hassuttelua. Blackmore on jumala.Ihanko vakavissasi olet? :D