Tormentori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Juuri nyt huomaan kuuntelevani Queens of the stone agen - songs for the deaf lätty. On kyllä tiukkaa alusta loppuun.
Viestin lähetti Moto
Grandaddy - Sumday
Kun nämä vierailivat Conanissa, jäi biisi Now It's On soimaan päähän, eikä se sieltä mihinkään kadonnut. Nyt kun tämä irtosi halpaan hintaan, tuli se ostettua. Kuunneltavaa, mutta ajoittain munatonta meininkiä... Tämä ei kai kuitenkaan ole bändin parhaita levyjä, joten ehkä ei ollut ihan paras paikka aloittaa tutustuminen.
Kuulin tänään Broder Danieliä ensimmäistä kertaa. Bändin "Shoreline" biisin video tuli MTV:lta ja täytyy sanoa, että se teki kyllä vaikutuksen. Tulee jotenkin mieleen The Smiths ja Cure. Täytyy vissiin ostaa levy heti, kun siihen on varaa.Viestin lähetti Viikate
Broder Daniel: Cruel Town
Muuan kaveri suositteli tätä tässäkin ketjussa useasti mainittua bändiä, ja hyvähän se on. Biisit ovat kyllä aika simppeleitä, joten tuskinpa kestää hirveästi kuuntelua, mutta mainiota poppia yhtä kaikki.
Viestin lähetti Skoda
Hautamäen Elmeriltä kysyisin että mitä tykkäsit kovasti kehutusta Franz Ferdinandista. Itse olen kuullut siitä vain tuon Better On Holiday -kappaleen, joka ei ihan hirveästi kolahtanut. Kotibilemusaa, jos sellaisia pitäisi.
Viestin lähetti Skoda
Onko kukaan kuunnellut Turin Brakesin uudempia levyjä. Optimist oli minustakin hyvä, mutta sen jälkeen on kai jo kaksi muutakin tullut ulos.
Viestin lähetti Elmeri Hautamäki
Hautamäen Elmerihan vastaa kun kysytään. Turhaan ei ole brittimediat Franz Ferdinandia hehkuttanut. Tällä hetkellä monilla suomalaisilla radiokanavilla soiva sinkkubiisi Take Me Out tuo mieleen The Strokesin ehkä turhankin paljon, mutta kokonaisuutena debyyttialbumi on monipuolinen ja tasainen läjäys. Jokaisen kuuntelukerran jälkeen levyltä löytää uusia tasoja, joten suosittelen kyllä platan hankkimaan. Jos pitäisi ihan kriitikoksi ruveta, niin mälläisin ihan selkeesti neljä tähteä viidestä.
Viestin lähetti Skoda
Elmerille heti perään kysely Weeping Willowsin uutuudesta. Into The Light viihtyi autossa aika pitkäänkin. Mites imelää tavaraa tämä Presence on?
Olen odotellut uutta julkaisua toiselta ruotsalaiselta bändiltä eli Soundtrack Of Our Livesilta, mutta eipä ole kuulunut mitään. Onko jollain tietoa missä bändi seilaa?