Mistä olet tuon saanut käsiisi? Älä kaikkea paljasta, mutta voisitko kertoa, onko Soundtrack... hyvä? Tai bändin edellisten albumien veroinen?Viestin lähetti leivoja
Ja soittimessa myös: IN FLAMES_Soundtrack to Your Escape
Tuota mä vähän pelkäsinkin. In Flamesille on käymässä samoin kuin Slayerillekin:Viestin lähetti HN
Yhä enemmän vaikutteita nu-metallista on IF:n musiikissa. Jos tykkäsit edellisestä levystä, tykkäät myös tästä. Jos odotat bändin ensimmäisten lättyjen kaltaista meininkiä, petyt pahasti.
Viestin lähetti HN
Yhä enemmän vaikutteita nu-metallista on IF:n musiikissa.
Viestin lähetti HN
No, enhän mää sitä nu-metallina kuulekaan, mutta aivan päivänselvät nu-vaikutteet siitä kyllä läpi paistavat. Kitarasoundi, lead-melodioiden vähäisyys, laulutyyli, jne...
Viestin lähetti Brewer
Spede Pasanen / Leo Jokela G. Pula-aho " uusi " tupla CD. Aivan loistavaa hjyymöriä !
Viestin lähetti Hopeavarjo
Amorphis - Am Universum -albumi
Viestin lähetti goldenawe
Kerropa mulle tuosta albumista. Mulla on Amorphiksen uutta ja vanhaa matskua ja pidän etenkin uudemmista levyistä, vanhoissakin on hyvää soittoa kllä reilusti, mutta miten vertaisit tota levyä "Tuonelaan" ja "Far from the suniin"?
Viestin lähetti HN
Yhä enemmän vaikutteita nu-metallista on IF:n musiikissa. Jos tykkäsit edellisestä levystä, tykkäät myös tästä. Jos odotat bändin ensimmäisten lättyjen kaltaista meininkiä, petyt pahasti.
Viestin lähetti leivoja
Unohtakaa nuo puheet nu-metallista, hommatkaa levy ja tulkaa Tuskaan perjantaina tsekkaamaan In Flames.