Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 892 481
  • 21 661

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Kemopetrol on meikän meikän suosikkeja, bändi olisi voinut breikata paremmalla managerilla ympäri maailmaa, mutta siihen aikaan suomalaiset musamanagerit olivat pelle-tasoa. Olen pistänyt bändiltä levyraati-ketjuun useammankin biisin ja musiikki toimii vieläkin, ajatonta. Onneksi bändi aloitti keikkailemisen uudestaan ainakin joksikin aikaa. Pari hyvää biisiä lisää:









Ps. Näköjään nummenkallio on blokannut meikän jostain syystä, heh, yritin pistää yksityisviestiä bändistä. Ei ole mitään tietoa miksi? Jostakin hän on vihastunut, harmi.
 
Viimeksi muokattu:

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen henkilökohtaisesti kysynyt Laura Närheltä, mistä Kemopetrol-nimi tulee, ja tuleeko se nimenomaan Vsetinistä. Ja tuleehan se.
Juu, kyllä tuo tiedetään.

Olen henkilökohtaisesti puhunut muutamien Laura Närhen lukiokavereiden kanssa, eikä siitä mitään järkevää tullut. Jokainen heistä olisi kuulemma ollut parempi Kemopetrolin nokkanaisena. Jumalauta että oli katkeraa. Jossain vaiheessa oli pienoinen mustamaalauskin meneillään. Silloin vuonna 2002 jotain, ennen internetsiä.

Onneksi se oli kuitenkin Laura. Paras näin. Noista katkerista ties-mistä ei olisi ollut siihen.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Mitä ihmettä, heh? Olen onnellinen kun bändiltä löytyy edes yksi live. Cool down....
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Abba on helvetin hyvää pop-musiikkia. Eläkeläisten piti tulla näyttämään, miten näitä hommia tehdään. Kun Abba tuli takaisin, maailma pysähtyi. Se kertoo paljon.

Jumankekka ne osaa. Nuoremmat ei osaa samalla tavalla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lapset, seuraava näyte on 90-luvulta ja harvinaisesti hyvä biisi vaikka Eddie Vedder ottaakin itsensä aivan liian tosissaan:

Mitä vittua. Video blokattu. Ei sitten.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun nyt vauhtiin päästiin, niin löytyi aika komea rokkicover niistä varmaan tunnetuimmista Twin Peaks-sävellyksistä. Saakeli, kun etenkin viimeiset minuutit kuulostaa hienolta.




Ja on tuo David Lynch aika sälli. Tyypillistä (julkaisuhetkellä 2011) noin 65-vuotiaan miehen musiikkia... Good Day Today kuultiin tuon UMO-konsertin päätösnumerona. Muutoin näyttäviin visualisointehin (Pink Twinsin tekemiä) tuli ehkä pieni särö, sillä valkokankaalla vinhasti pyörinyt Black Lodge-kuvio oli aika rasittavaa katsottavaa.


 
Tätä Måneskin (toivon että toi tarkoittaa esinahkaa jollain kielellä) tullut nyt kuunneltua jokunen biisi kun Youtube tarjoaa ja kaverit jakaa Facebookissa, ihan menevää settiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös