I Am Your God - The Resurrection
Rovaniemeläinen metallibändi, joka julkaisi siis debyyttilevynsä The Resurrection lokakuun lopulla. Tavattoman kova debyytti, taitaa olla Suomen metallitaivaalle syttynyt uusi tähti.
En vuosikausiin kuunnellut tätä bändiä, mutta paluu todellakin kannatti. Janne Kuusela on kyllä hiljaiseloa viettävä nero ja matalan profiilin mies.Loistava biisi ja ei pöllömpi levykään. Ei silti niin tasaisen loistava kun Rajan Piirsin Taa.
Vähän aika sitten tuli Spotifyn tilastot ja yllätyksekseni olin kuunnellut Liekkiä eniten vuonna 2020. Ei se väärin ole, ihan jäätävän kova bändi!
En vuosikausiin kuunnellut tätä bändiä, mutta paluu todellakin kannatti. Janne Kuusela on kyllä hiljaiseloa viettävä nero ja matalan profiilin mies.
Rajan Piirsin Taa on on ehkä myös heidän kovin biisinsä.
Raskasta Joulua live stream
Kun on kuullut nuorten MM-kisoissa tarpeeksi monta kertaa nimen "Kasper Simontaival", piti vihdoin ottaa selvää, miltä se Nirvanan "The Story of Simon Simopath" oikein kuulostaakaan. Eipä oikeastaan yhtään hullummalta.
Ei se Nirvana
Ovat muuten pöllineet etukäteen paitsi bändin nimen, myös tulevien hittien nimiä:
Itse asiassa Nirvania (Nirvanoita?) näkyy löytyvän aika kasa. Ei osunut silmään onko tuolla lueteltu suomalaista. Joku voisi perustaa Nirvana-tribuuttibändin... joka sitten soittaisi covereita kaikilta muilta Nirvanilta (Nirvanoilta?) kuin Cobainin.Ruovedelläkin on aikanaan vaikuttanut punk-yhtye nimeltä Nirvana joskus 80-luvun paikkeilla. Olen jutellut yhden soittajista kanssa, mutta tuotantoa en ole onnistunut kuulemaan.