Jaahas, elikkäs kuuntelussa ovat olleet:
Led Zeppelin -Remasters
Soitannollisesti aivan loistava bändi tämä Led Zeppelin. On se jännä kuinka ennen vanhaan jo osattiin, sillä vaikka olen kuunnellut viime aikoina useita eri bändejä, niin siltikin Zeppelin on niistä soitannollisesti yksi parhaista. Loistava laulaja Robert Plant vetää välillä niin korkealta, että kylmät väreet viiltävät selkäpiitä. Jimmy Page puolestaan on yksi kautta aikojen legendaarisimmista ja parhaista kitaristeista, jumankauta mitä sooloja ja riffejä mies osaa soittaa. Unohtaa ei sovi myöskään rumpali Bonhamia eikä basisti Jonesia. Todella kova bändi ja levy on aivan loistava, täynnä kuolemattomia Led Zeppeliinin klassikkoja. Varsinkin Stairway To Heaven, Whole Lotta Love, Dazed And Confused, Good Times Bad Times, Achilles Last Stand, Heartbreaker ja Since I`ve Been Loving You ovat mainitsemisen arvoisia kappaleita.
Scorpions -Blackout
Tämän parempaa hard rockia on vaikea löytää. Mielettömän tasainen levy, jonka parhaat biisit ovat ehdottomasti Dynamite, Blackout ja No One Like You. Tosin yhtään huonoa biisiä ei levyltä löydä, vaikkakin China White on omalla tavallaan aika erikoinen, muttei todellakaan huono.
Helloween -The Time Of The Oath
Helloween on oikeastaan ainoa power-metal bändi, joka minuun kunnolla uppoaa ja todella hyvä onkin. Tämä levy on myös varmasti yksi bändin parhaista. Levy on täynnä tuttua, iloista "happy-happy" Helloweenia, mutta on joukossa yksi synkempi biisikin, eli itse nimibiisi The Time Of The Oath. Itse pidän juuri tuota nimibiisiä levyn parhaana, sillä se on tarpeeksi raskas ja soolot ovat aivan mahtavia.
King Diamond -A Dangerous Meeting
Tämä on kokoelma King Diamondin ja Mercyful Faten parhaista biiseistä. Itse harmittelen, että oma suosikkini Kingilta "A Mansion In Darkness" ei ole mukana tällä kokoelmalla. Muuta valitettavaa ei levystä oikeastaan löydykään. Merfyful Faten osuus ei iske minuun läheskään niin kovaa kuin Kingin oma soolotuotanto. King Diamondin oma tuotanto onkin sitten aivan mahtavaa. Parhaimmat biisit ovat ehkäpä The Candle, Sleepless Nights, Halloween ja Abigail.