Mulla on helvetin laaja mutta todella valikoiva musiikkimaku. En esimerkiksi sano pitäväni jazzista, vaikka multa löytyy ne parhaat Davisit, Mingukset ja Coltranet. En ole hevimies, mutta on mulla ne Sabbathin perusjärkäleet ja vähän Maidenia sun muuta. Miksi pitäisi hamstrata lisäksi jotain Quiet Riotia tai Savatagea tai Praying Mantisia, kun en minä niitä kuuntelisi kuitenkaan? Punkkiakin mulla on vaan Never Mind The Bollocks ja Clashin tuotannosta parit levyt, en mie tarvitse mitään paskaa toisen luokan viritystä. Kantrilevyjä omistan vain yhdeltä mieheltä, Johnny Cashilta. Reggaesta mulle riittää Marley, Tosh ja pari muuta. Äärimmäisemmästä metallista kiinnostaa oikeastaan vain Slayer. En ole minkään genren fani, pidän hyvästä musiikista. Ja fakta on, että ei mikään musiikinlaji tarjoa parhautta loputtomasti. Siellä on ne muutamat edelläkävijät ja iso lauma sopuleita hiihtämässä perässä.Nimimerkki @Evil tunnustukseksi täytyy sanoa, että kaveri taitaa vain tykätä siellä karjalaismökissään, kun joku provosoituu. Brittipopin kohdalla vedit oikeasta narusta, pakko tunnustaa. Kun menee illalla käymään pihan perällä, niin voi hekotella, kuinka ne statilaiset (ja tässä tapauksessa eivät edes alkuperäiset) hermostuu.
Laitetaan nyt jotain.