Meteliä siitä ihmisille. Ei mitään helppoa kuunneltavaa.
Englannin Ilkka Alanko.Kuuntelussa muutama Depeche Mode -laulaja Dave Gahanin vierailu muiden artistien levyillä.
Englannin Ilkka Alanko.
Mulla soi, stereoista:
Eikä ole, ihan uskomatonta paskaa se on. Vittu. KajaGooGoo, Bananarama, Culture Club, Level 42, kaikki nämä.... Eddie Murphy, Top Gun, Spede Show, Samantha Fox, Ritari Ässä, Michael Jackson, Michael J. Fox, kaikki muutkin Michaelit, Yö, Dingo... Kuinka monta esimerkkiä siitä tarvitaan, että 1980-luku oli kulttuurillisesti ja erityisesti nuorisokulttuurillisesti kaikista paskin vuosikymmen ikinä koskaan ever banega?Ihan kivaa on musiikkikin.
Vittu mä olin siellä, mä tiedän! Black Sabbath teki maailman paskimman levyn, Born Againin. Led Zeppeliniä ei ollut enää. Bon Scott oli kuollut. Ei vittu ollut enää mitään... ZZ Topkin osti syntikat ja teki Eliminatorin. Silloin kun olin siellä, niin ainoa hyvä asia 80-luvulla oli Mad Max kakkonen. Niin, ja Maidenin Piece of Mind. Kaikki muu oli paskaa. In hindsight, suurin osa on vieläkin paskaa.Eikä ole, ihan uskomatonta paskaa se on. Vittu. KajaGooGoo, Bananarama, Culture Club, Level 42, kaikki nämä.... Eddie Murphy, Top Gun, Spede Show, Samantha Fox, Ritari Ässä, Michael Jackson, Michael J. Fox, kaikki muutkin Michaelit, Yö, Dingo... Kuinka monta esimerkkiä siitä tarvitaan, että 1980-luku oli kulttuurillisesti ja erityisesti nuorisokulttuurillisesti kaikista paskin vuosikymmen ikinä koskaan ever banega?
Duran Duranta tulossa Teemalla tänään dokkarillinen. Luvassa siis kolumbialaista marssipulveria, supermodelleja, huvijahteja, samppakaljaa ja Simon Le Bon valkoisessa puvussa. Eskapismi kukkii. Ohjelma keskittynee 80-luvun kultavuosiin, mutta laitetaan tähän vähän tuoreempaa Durskua. Taika tallella.
Katselen sitten boksilta.Aika vaisu dokkari oli minun makuun. Vanhat sedät muisteli kuinka kivaa oli ollut ja sitten kaikki loppui.
Kunnioitettavan määrän levyjä ovat silti puskeneet vielä heinäpäivien jälkeenkin.