Kuuntelussa juuri nyt

• 1 998 988
  • 22 777

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Stairway to Heavenia rokkailin eilen töihin ajaessa. Vaikka biisin on kuullut satoja kertoja, niin silti se vaan vieläkin aiheuttaa kylmiä väreitä.

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Meteliä siitä ihmisille. Ei mitään helppoa kuunneltavaa.

Tämähän oli hassua, tuossa on tosin vaan tunnin pätkä, sama setä on julkaissut 50 cd:n boksin. Kukas täällä kuuntelikaan Bucketheadia läpi, siinäpä seuraava projekti. Musiikiksi tätä on vaikea kutsua, vaikka Wikipedian mukaan "Akita also occasionally uses elements of melody and rhythm".

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kuuntelussa ja ehkä enemmänkin katselussa on juuri nyt Banaraman keikkataltiointi vuodelta 2017 Ylen Teemalla.
Vuodet ovat kohdelleet daameja hyvin, näyttävät olevan timmissä kunnossa. Ihan kivaa on musiikkikin.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihan kivaa on musiikkikin.
Eikä ole, ihan uskomatonta paskaa se on. Vittu. KajaGooGoo, Bananarama, Culture Club, Level 42, kaikki nämä.... Eddie Murphy, Top Gun, Spede Show, Samantha Fox, Ritari Ässä, Michael Jackson, Michael J. Fox, kaikki muutkin Michaelit, Yö, Dingo... Kuinka monta esimerkkiä siitä tarvitaan, että 1980-luku oli kulttuurillisesti ja erityisesti nuorisokulttuurillisesti kaikista paskin vuosikymmen ikinä koskaan ever banega?

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@Evil hihihi, KajaGooGoo. Banisten Venuskin on seiskytluvun biisi, vai menikö peräti kuuskymppisen loppuun...

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuunnelkaas muuten peräkkäin Locomotion ja AC/DC:n Money Talks.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikä ole, ihan uskomatonta paskaa se on. Vittu. KajaGooGoo, Bananarama, Culture Club, Level 42, kaikki nämä.... Eddie Murphy, Top Gun, Spede Show, Samantha Fox, Ritari Ässä, Michael Jackson, Michael J. Fox, kaikki muutkin Michaelit, Yö, Dingo... Kuinka monta esimerkkiä siitä tarvitaan, että 1980-luku oli kulttuurillisesti ja erityisesti nuorisokulttuurillisesti kaikista paskin vuosikymmen ikinä koskaan ever banega?
Vittu mä olin siellä, mä tiedän! Black Sabbath teki maailman paskimman levyn, Born Againin. Led Zeppeliniä ei ollut enää. Bon Scott oli kuollut. Ei vittu ollut enää mitään... ZZ Topkin osti syntikat ja teki Eliminatorin. Silloin kun olin siellä, niin ainoa hyvä asia 80-luvulla oli Mad Max kakkonen. Niin, ja Maidenin Piece of Mind. Kaikki muu oli paskaa. In hindsight, suurin osa on vieläkin paskaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan järettömän kova bändi. Ja minä kun en yleensä näistä uusista perusta... Saatana, tää on kuin Janis Joplinin ja Arethan äpärätyttö laulaisi Zeppelinin ja The Whon sekoituksessa... Eli parasta mitä voi olla. Ruotsalaisehko The Blues Pills :

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Duran Duranta tulossa Teemalla tänään dokkarillinen. Luvassa siis kolumbialaista marssipulveria, supermodelleja, huvijahteja, samppakaljaa ja Simon Le Bon valkoisessa puvussa. Eskapismi kukkii. Ohjelma keskittynee 80-luvun kultavuosiin, mutta laitetaan tähän vähän tuoreempaa Durskua. Taika tallella.

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Duran Duranta tulossa Teemalla tänään dokkarillinen. Luvassa siis kolumbialaista marssipulveria, supermodelleja, huvijahteja, samppakaljaa ja Simon Le Bon valkoisessa puvussa. Eskapismi kukkii. Ohjelma keskittynee 80-luvun kultavuosiin, mutta laitetaan tähän vähän tuoreempaa Durskua. Taika tallella.

Aika vaisu dokkari oli minun makuun. Vanhat sedät muisteli kuinka kivaa oli ollut ja sitten kaikki loppui.
Kunnioitettavan määrän levyjä ovat silti puskeneet vielä heinäpäivien jälkeenkin.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika vaisu dokkari oli minun makuun. Vanhat sedät muisteli kuinka kivaa oli ollut ja sitten kaikki loppui.
Kunnioitettavan määrän levyjä ovat silti puskeneet vielä heinäpäivien jälkeenkin.
Katselen sitten boksilta.

Joo, levyjä on tullut mutta ainoa kokonaisuutena kova albumi sitten 80-luvun on Astronaut. Yksittäisiä ässäbiisejä kuitenkin on tipahdellut. Come Undone, Ordinary World (mistäs se Neljän Ruusun Luotsiveneen riffi oikein tulee...) jne.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

M10

Jäsen
Hitto tää on taidokas biisi

Muistan kun olin ekoilla Pori Jazzeillani porukoiden kanssa vuonna 1991 ja Manhattan Transfer veivasi pääesiintyjänä kauheassa vesisateessa. Sen jälkeen tuli fiilisteltyä oikeastaan koko 90-luku tätä bändiä, vähän salaa kavereilta. Olisin varmaan saanut turpaan Hämeenlinnassa jos olisin sanonut kuuntelevani tällaista lällymusiikkia.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ysärinostalgiat, tai ainakin melkein. Tarkalleen ottaenhan tämä biisi taidettiin julkaista juuri vuosituhannen vaihduttua. Tyyliltään tää on anyway niin ysärijytää kuin olla ja voi!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy