Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Johnny Winter.
Jos jotain hyvää talvesta pitää hakea niin se on tässä.
Kuuntelin jo alkuviikosta. Nyt on menossa Johnnyn "Irlannin serkku", Rory Gallagher. Toimii minulle jopa Winteriä paremmin. Spotifyssä on kohtalaisen hyvä tarjontakin vielä. Kelpaa.Johnny Winter.
Mercenary todellakin toimii, hieno orkesteri.Talk To Me!
Mercenary - 11 Dreams - http://www.youtube.com/watch?v=PnjeWhQaJL0
Pitkästä aikaa. Toimii aina vaan ja uudestaan.
Imelda May on ehdottomasti vaimomatskua!Imelda May:tä on tullut kuunneltua, kun iski pieni rockabillykipinä alkuviikosta.
Ihan rempseää musiikkia ja kestää vielä katsellakin.
Vasta yksi vanha ystäväni linkitteli Facebookiin Cultia. Siitä tuli mieleen, että Ian Astburyn laulamisen kuvailemiseen ei ole olemassa kuin yksi verbi: mies MYLVII.Sitten isketäänkin taas astetta kovempaa kyrpää tiskiin nulikalle jos toiselle: The Cult - Sweet Soul Sister Ja tämä kuuluu sitten luonnollisesti kuunnella niin kovaa kuin äänentoisto tai tärykalvo antaa periksi.
Fire Woman
She Sells Sanctuary
My oh my
Heh, jotkut väittävät, että Youtube ja vastaavat palvelut vähentävät levymyyntiä ja ovat piratismiin verrattavaa retalejengien hommaa.
Äskeisen youtube-fiilistelyn perusteella menin ja tilasin >150 egellä levyjä Jungle Recordsista, joka on muuten ainoa hyvä asia, joka Porista on ikinä tullut.
Tänään oon kuunnellu Pain of Salvationia useemmankin levyn verran ja samalla tuli vuosien tauon jälkeen uudelleen tutustuttua Scarsick-levyyn. Tähän päivään asti luulin, että se on suunnilleen täyttä paskaa koko levy. Siinähän onkin loppu peleissä yllättävän hyvä levy.
The Allman Brothers Bandin uudempaa tuotantoa eli Shades Of Two Worlds. Kova kiekko tämäkin on etelän karjuilta, vaikka ei voita Allmanien vanhoja levytyksiä.
Tää on jotenkin jäänyt välistä tämä levy, mulla on kyllä tuo edellinen Seven Turns. Pitää ottaa tämäkin siis haltuun. Suosittelen One Way Out liveä sekä tietty Live at the Atlanta International Pop Festival: July 3 & 5, 1970 ja S.U.N.Y. at Stonybrook: Stonybrook, NY 9/19/71.