Ai tämä on ilmestynyt jo. Kuvittelin jotenkin virheellisesti tämän tulevan ulos vasta huhtikuun puolella. Täytyykin ottaa kuunteluun, aiemmat albumit löytyvät hyllystä ja laadukasta materiaaliahan ne ovat.Kuuntelussa odotettu uutuuslevy, eli Harmajan tänään ilmestynyt Marras. Varsin mielenkiintoinen ja onnistuneelta kuulostava levy jälleen kerran tältä loistavalta yhtyeeltä, sopivassa suhteessa on säilytetty vanhaa soundia ja tuotu siihen taas jotain pieniä uusia elementtejä. Mutta hyvin tutulta tämä silti kuulostaa ja se tarkoittaa Harmajan kohdalla aina hyvää.
Tommi Läntinen - Koko tuotanto.
Kyllä karkaa krapula.
Kuuntele ne kaikki kerralla niin selviät nopeammin.
Linkki vie videoon jossa on kaikki Läntisen hittibiisit samassa
Ruotsalainen uudehko retrorock-bändi Graveyard.
Kumma kun en ole aiemmin näihin törmännyt, kun musiikki on juuri sellaista joka uppoaa minuun. Nämä soittelevat tyylillä, jossa kohtaavat esimerkiksi Led Zeppelin, varhainen Pentagram, Lynyrd Skynyrd, Free, Grand Funk Railroad... Vähän samaa tyyliä vetää nykyisin Australian Wolfmother, mutta Graveyard ei ole niin hevi.
Pari näytettä:
Uncomfortably Numb
The Siren
Ruotsalainen uudehko retrorock-bändi Graveyard.
No mitä helvettiä? Miksi kukaan ei kertonut minulle mitään? Ehkä tästä pitänee syyttää vain itseään, kun sitä luulee olevansa niin hyvin kartalla keikkahommista... No, vitutusta laskee se, että olen jo kertaalleen Pain of Salvationin nähnyt livenä joskus viitisen vuotta sitten. Tiistain Laibachia ja pääsiäislauantain Agallochia(!!!) ei parane missata.Tänään sitten taas pitkästä aikaa Pain of Salvationia kuuntelemaan Nosturiin.
Täytyy kyllä todeta, että noita Pain of Salvationin keikkoja promottiin todella onnettomasti. Et ole suinkaan ainoa jolle tuli yllätyksenä tuo asia. Nosturi ei ollut kyllä lähellekään täysi eilen, mikä tietysti oli sillä tapaa mukavaa, että tilaa tosiaan oli liikkua.No mitä helvettiä? Miksi kukaan ei kertonut minulle mitään? Ehkä tästä pitänee syyttää vain itseään, kun sitä luulee olevansa niin hyvin kartalla keikkahommista...