Mainos

Kuuntelussa juuri nyt

• 2 001 867
  • 22 835

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Upea ääni oli tällä äijällä. Ehti valitettavasti jo lähteä. En oikein jaksanut syttyä noista Mink DeVille -levyistä, mutta Willy oli tulkitsijana kyllä merkillepantava.

Nyt menossa Wigwamin hieno Fairyport -levy, jolta tähän hillitön Losing Hold. Asialla omasta mielestäni legendaarisin Wigwam-kokoonpano, eli Pembroke, Pohjola, Gustavsson ja Österberg. Ehtaa parhautta.
Willyn kolme viimeisintä sooloteosta, Horse of a Different Color, Crow Jane Alley sekä mainittu Pistola ovat kyllä perkeleen hyviä. Suosittelen. Juurimusiikin seisovia pöytiä.

Mulle Wiguilta maistuu parhaiten Rechardtin aikainen kolmikko Nightclub-Starpose-Dark Album. Sen verran kitaraorientoitunut kuuntelija olen.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mulle Wiguilta maistuu parhaiten Rechardtin aikainen kolmikko Nightclub-Starpose-Dark Album. Sen verran kitaraorientoitunut kuuntelija olen.
Olihan siellä Pommi-kissakin koskettimissa, Ja ennen muuta hanurissa, Tombstone Valentinen myöhemmät versiot suorastaan vaativat tätä Pedron ominta soitinta.

Aika lähelle ehti Devils kiriä. Kuin HIFK-Tappara joskus takavuosina, 0-6 oli ja 7-7- päättyi. HIFK kävi jopa johdossa, mutta mustamakkara perkele tasoitti.

Nyt ajattelin käyttää levylautasella vähäsen Jonathan Richmania. Ice Cream Man on naivistisuuden jonkinlainen huipentuma. Tätä kautta ymmärtää helposti ikivanhan rinnastuksen Kari Peitsamon ja Jonathan Richmanin välillä. Jollakin oudolla tavalla Richman on taas löytänyt tiensä suosikkieni joukkoon. Kai se on sitä kun artisti on vaan oma itsensä eikä esitä jotain friikkiä roolia.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sale vie vaalit, mutta laitetaan vielä Peksin ja Nexin iloksi Tom Robinson Band ja Glad to Be Gay. Hieno homobändi 70-luvun lopulta. Monelle on tutumpi 2-4-6-8 Motorway, jota kuulee mm. HIFK:n matseissa.
Perkele. Kun tälle linjalle lähdettiin, ja kun pakkasta on nyt jo yli 30, halusin linkittää tähän TRB-suosikkini Long Hot Summer, mutta ei sitä taida tuubissa olla. Eli ilman jäitte.

Suosikkijoukkue
Tuli jostakin syystä mieleen ikurilainen Popeda-yhtye ja Pitkä Kuuma Kesä, mutta en nyt ole sellaista kuuntelemassa.

Laitetaan mieluummin tähän kohtaan toinen Pirkanmaan stara, eli Moog Konttinen ja Sankarit Salapoliiseina. Kung fu, bundolo, aieee! Moogin 60-vuotisjuhlat Tamperella.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Problems?-yhtyeen livelevy Suora Lähetys. Aivan huippu. Ens lauantaina pitää bändi tsekata livenä.

Suosikkijoukkue
Itse tuli aikanaan tutustuttua Moog Konttisen tuotantoon 90-luvun alussa, kun Radiomafia tykitti tehosoitossa tätä kappaletta. Sanat tekivät nuoreen mieheen vaikutuksen.

Kolmen minuutin muna
Tuon huikeampaan menestykseen Moog ei yltänytkään sitten Kontran päivien. Kontra olikin parhaimmillaan melkoinen suksee, kun porttikieltoja paukkui hävyttömän lavashown takia siellä ja täällä.

Moogetmoogin Kadonneen Levyn ohessa ilmestyi vuonna 1992 myös Kekkonen-EP, jolla oli ihan eri biisejä. Eniten huomiota taisi saada Vasen Pakki, eli käännös John Fogertyn Centerfieldistä.

passenger

Jäsen
Olen saattanut aiemminkin ihmetellä, mutta mistäs syystä esim. Dave Matthews Band tai O.A.R. eivät ole Pohjois-Amerikan ulkopuolella menestyneet kummoisemmin, uppoaa ainakin omaan makuun helkkarin hyvin. Pitkästä aikaa rupesin näitä kahta orkesteria kuuntelemaan.

Dave Matthews Band - Two Steps

Sangen onnistunut cover-versio Neil Youngin tuotannosta Cortez the Killer

Tässä hieman tuota O.A.R. bändiä Rain or Shine levyltä, mistä on hyvä vaikka aloittaa, jos haluaa bändiin tutustua.

About an hour ago

I feel home

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Leonard Cohenin viime viikolla julkaistu Old Ideas on ollut kuuntelussa tässä viime päivät. Kyllähän tuo piru vie toimii.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Big Countryn The Crossing-levystä on ilmestynyt juuri juhlapainos monine lisukkeineen.
Se on todella hyvä levy ja sitäpä siis kuuntelen.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Timo Rautiaisen & Trio Niskalaukauksen koko tuotanto, raskas soundi vaan toimii!

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Epic sax guyn koko tuotanto puserrettuna kymmenen tunnin tiiviiseen formaattiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy