Kyllä ja nyt on aika kiitosten, nimittäin teikäläisen kautta löysin myös Mogwain.
Mahdoitko sinä (tai Cube) olla Tavastialla viime viikon tiistaina? Mulla on sen verran levoton keskittymiskyky, että ajatukset harhailee instrumentaalivoittoisen keikan aikana moneen paikkaan, mutta olipahan silti loistava kokemus. Ehkä pitäisi kokeilla Lsd-trippiä kyytipojaksi? Komeat visualisoinnit täydensivät tunnelmaa.
Koukussa juuri nyt: Mogwai - Happy Songs for Happy People
Soittimessa pyörii Lazarus a.d:n uusimmainen Black River Flows. Ei ehkä aivan yllä debyyttilevy Onslaught:in tasolle, mutta erittäin hyvä on tämäkin.
MITÄ!? Miksi kukaan ei ole kertonut, että Mogwai on ollut Tavastialla viime tiistaina, tä? Tai siis niinku etukäteen daa. No en viddu ollu sitten joo..
Havana Black - Hoo Myself
Joko tämä bändi ei ole saavuttanut ansaitsemaansa suosiota tai sitten olen elänyt pää perseessä tähän asti, koska nyt vasta löysin tämän. Saatanan kova!
Havana Black - Hoo Myself
Joko tämä bändi ei ole saavuttanut ansaitsemaansa suosiota tai sitten olen elänyt pää perseessä tähän asti, koska nyt vasta löysin tämän. Saatanan kova!
VHB - Stars Aligned
Jos tämä ei breikkaa maailmalla, niin ei jää ainakaan efortista kiinni.
VHB - Stars Aligned
Uusi Sounds, tämähän paskenee levy levyltä