Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 910 199
  • 21 777

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Avantasia - The Wicked Symphony. Loistavaa sinfonista heviä Tobias Sammetin projektilta. Tätä kelpaa kuunnella!
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Social Distortion- Hard Times And Nursery Rhymes

kauan kaivattu uus plätty
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Social Distortion- Hard Times And Nursery Rhymes

kauan kaivattu uus plätty
Sama soinut paljon täälläkin. Muutamissa biiseissä ollaan jo lähellä southern rockia, esim. California kappaleessa. Tykkään.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Social Distortion- Hard Times And Nursery Rhymes

kauan kaivattu uus plätty

Kuuntelin itsekin tämän läpi.

Ainakin minulle Social Distortion on aina edustanut musiikkia jossa on asennetta ja vaaran tuntua. Ja ilmeisesti sellaista kuvaa bändi itsekin edelleen ylläpitää.

Ainoa vaan, että tähän uuteen julkaisuun verrattuna esim. Vesa-Matti Loiri on suorastaan silkkaa anarkiaa, sekä verta, hikeä ja kyyneleitä.

Valtava pettymys. Sanoisin vielä, että paska levy, mutten jaksa tämän julkaisun vuoksi vaivautua.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Wyrd - Kalivägi
Wyrd - The Ghost Album

Jumalhämärä - Resignaatio


Hyvää paskaa. Suomalaista black metallia siis kyseessä. Tai jotain.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uriah Heepiä tullut kuunneltua paljon viime aikoina. Tämä uudempi tuotanto on jäänyt minulla vähän huonolle kuuntelulle joten olen nyt yrittänyt sivistää itseäni. Kyllähän näiltä uudemmiltakin levyiltä löytyy ihan jumalattoman komeita biisejä, esimerkkinä vaikkapa vuoden 2008 Wake the sleeper -levyltä biisi nimeltä Tears of the world (liveversio, en löytänyt Youtubesta studioversiota)
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Olen pitkään miettinyt, että mikä perkele tässä Mokoman biisissä (joka parhaillaan radio rockin listoilla pyörii) oikein potkii vastaan ja aiheuttaa huonoa fiilistä.

Mutta nyt keksin, että se eräs osio siellä jossain välissä on ihan silkkaa iskelmä-kura-kauden Yötä, joltain täytebiisiltä. Ehkä Jäämeren tuulet?

Onhan tämä Sydänjuuret nyt muutenkin aika rimanalitus, ettei sinänsä.


No, kuuntelussa juuri nyt kuitenkin Saran Veden Äärellä. Hieno levy.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Arvostan! Hieno keikka oli, vaikka ehkä jollain tasolla kovemman vaikutuksen teki silloin 2008 Nosturissa, kun bändin ekaa kertaa näki livenä.

Edelleen toivon, että uusi Nightingalen albumi saisi päivänvalonsa tänä vuonna. Kovasti on asiasta puhuttu, mutta pääasiassa silti hiukan mystisyyden peitossa, että ilmestyykö vai ei?

No, ainakin Swanön pitkään työn alla ollut Second Sky pitäisi vihdoin ja viimein ilmestyä tänä vuonna. Levyn tyyli on sinänsä aika arvoitus, mutta ilmeisesti ainakin vanhemman Marillionin sävyjä on löydettävissä ja muutenkin vanhasta progesta ammennettua. Kuulemma paras vertailukohta levyn tyylille voisi olla Alive Againin Eternal. Mahtava biisi ja onneksi saatiin kuulla Dante'sissa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Rolling Stonesia olen ihan koko illan kuunnellut. Niin tulee nuoruus mieleen, vaikka kai nää vieläkin elää.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
The Soundsin uusin sinkku, Better Off Dead. Aivan vitun mahtava kappale.

I'm better off dead.

The Soundsista diggailen kyllä kovasti, mutta tämä ei oikein avautunut mulle. Omistan pari levyä ja livenäkin nähnyt. Huikea bändi. Ehkä tuo uusinkin biisi vaatii vain kuuntelukertoja alle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös