Lisätäänpä löylyä kiukaaseen vähän powerimmalta puolelta; Tuskassakin vieraillut tanskalainen Mercenary ja vähän tjeuta parin joutube-veisun muodossa:
Varma kevään merkki on, että Mogwain levyt kaivetaan hyllystä esille. Yksi parhaista orkestereista mitä tiedän. Neljä levyä löytyy ja kaikki toimivat yhtä hienosti. Rentouttavaa musiikkia eivätkä maalliset murheet paina Mogwaita kuunnellessa. Kiitos erityisesti nimimerkille Cube tästä neljän vuoden takaisesta löydöstä.
Janne Saksa & Co - Lujaa tulee HPK @ YouTube
Jatkona tapahtumaketjulle: Kerhon jatkoerämaali => lujaa tulee Teddy_H...
Levy on nyt kuunneltu kolme kertaa läpi. Hyvä paketti, koskettimet selkeästi edellistä levyä enemmän esillä. Tämä on toisinaan hyvä, toisinaan taas ehkä jopa liikaa toistoa kosketinkuvioissa taustalla.Minulla myös (yllättäen...) kuuntelussa tuo Harmajan uutukainen. On kyllä kerrankin positiivista huomata että vaikka odotukset on ihan valtavan korkealla niin silti levy täyttää ne odotukset! Se alkaa olla tänä päivänä harvinaista. Tällä hetkellä omaksi suosikiksi tuolta levyltä on nousemassa Pelkkä ihminen.
Levy on nyt kuunneltu kolme kertaa läpi. Hyvä paketti, koskettimet selkeästi edellistä levyä enemmän esillä. Tämä on toisinaan hyvä, toisinaan taas ehkä jopa liikaa toistoa kosketinkuvioissa taustalla.
Sydäntalvella-kappaleen tasoista killeriä ei ainakaan vielä ole tältä levyltä löytynyt (eikä luultavasti löydykään, koska äsken mainittu iskin samantien tajuntaan aikanaan sen kuullessani).
Sydäntalvella ja Piiloistaan laulaa ovat kyllä sen luokan tavaraa, että kieltämättä ihan joka päivä sellaisia tekeleitä ei Harmajakaan tee.Eli kyllä minä sanoisin että kun kakkoslevyt monesti on aika vaikeita tapauksia bändeille niin Harmaja on kyllä onnistunut upeasti.
Se on parempi kuin Vicious Cycle, jep. Silti mielestäni paras Johnnyn ajan Skynyrd-albumi on Edge of Forever. En ole oikein balladimiehiä, joten minua viehättää se ettei tuolla levyllä ole niitä kuin yksi, ja muutenkin levy on mukavan tummasointinen ja mollivoittoinen.Parempaa oli kuitenkin tulossa 2009 God&Guns-albumin myötä....
Mulla on koko viikonlopun soinut Sara-bändin Veden äärelle-levy. Ihan loistava, sanoisinko jopa että on paikka paikoin kuin Suomen Katatonia.