Mainos

Kuuntelussa juuri nyt

• 2 001 016
  • 22 823

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rakas jälkikasvuni on vienyt minut taas virvoittavien vetten äärelle. Eagles of Death Metalin 'Heart On' soi IPodissani tiiviisti. Jumalainen kotikutoinen soundi, hauskat sanat, mukana Josh Homme... mitä muuta voi ihminen toivoa?

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Korn - Untouchables

Aikamoista ylituotettua paskaa.

Miksiköhän minulla on tällainenkin levy? Varmaan siksi, että Kornin eka on yksi parhaista koskaan tehdyistä levyistä.
Ei vaan siksi, koska siinä on poikkeuksellisen nohevat bassosaundit. Siksi minullakin on tuo. Ja joku niiden kokooma, koska siinä on Pink Floyd -coverointia. Tuota ekaa minulla ei ole.

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
Pink Floyd - Echoes (live at pompeii)
Uskomattoman hieno kappale, ehkä jopa suurin suosikkini koko Floydin tuotannosta. Biisistä kuulee kyllä loistavasti mihin suuntaan bändi oli menossa Meddlen jälkeen. Ja suuntanahan oli sellaiset mestariteokset kuin Dark side of the moon ja Wish you were here.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Ysärihumppamaratoonin jälkeen jatkan tutkimusmatkaani Emperorin maailmaan. Levynä Anthems to the welkin at dusk. Hassua miten levyn ekat sekunnit tuovat mieleen Hoobastankin Reasonin. Loppu levy ei niinkään...

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tool ja 10,000 Days.

Hieno ja kiero levy, joka tarjoaa bongailtavaa kuuntelu toisensa perästä. Ei silti ihan pärjää bändin mielestäni kovimmalle suoritukselle, vieläkin syvemmälle ja intensiivisemmälle Lateralukselle.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Otis Redding - The very best of

Liian nuorena joutui tämäkin herra lähtemään, paljon hyvää musiikkia olisi varmasti vielä ollut tulossa.

(Sittin' on) The dock of the bay on kyllä parasta fiilistelymusiikkia aamuun.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ismo Alanko - Hassisen kone - Sielun veljet. Neljän CD:n ja 70 kappaleen kokoelma ja vihdoin vuosien jälkeen sain aikaiseksi hankkia tämän käsiini. Viikonlopun olen sitten lähes tauotta Alangolla.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Thin Lizzy - Live And Dangerous. Yksi parhaista live-kiekoista rockin rintamalla Motörheadin No Sleep Till Hammersmithin ohella.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Aivan hullaantunut Lady GaGaan. Tyttö tekee biisit itse ja on -86. Alkaiskohan se seukkaamaan mun kanssa.

Love Game

Poker Face

Just Dance

Liveä jossa näkyy mimmin lahjakkuutta

Ilman housuja Jay Lenossa

Tämä Poker Face-renkutus sai aikaan todellisen etomisreaktion kyseisen artistin tekeleitä kohtaa, vaikka muutama hyvä kappale joukossa onkin. Minä kun taas olen enemmän mieltynyt tähän Uuden Seelannin neitoseen, samassa tyylisuunnassa mennään kuitenkin

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joka ei juurikaan liveä ole nähnytkään. Hieno levy kyllä muuten.
Eipä ole nähnyt, mutta eipä juuri muutkaan klassiset "livet". Kaikkia on korjailtu, kymmenestä 90 prosenttiin studiokamaa. Pahin lienee Scorpionsin 80-luvun tupla, siinä ei ole keikalta kuin yleisön ääni.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hapuillen alkaa, mutta hieno on. Hesarin sivuilla hipit itkee jo, että on liian muovinen. No, ehkä vähän, mutta toisaalta pelkkä mies ja kitara olisi ehkä ollut liian vähän.

Ihmeellistä kitinää kyllä, mutta hippi onkin hipille hippi. Odotin noiden kommenttien perusteella, että siellä on laitettu kunnon Steinmannit taustalle, mutta ainakin koneen surkeiden kaiuttimien kautta kuunneltuna tuo oli hyvä ja hillitty kokonaisuus. Tuskin Streng olisi itsekään halunnut, että julkaisuun laitettaisiin vain kohisevat demonauhat.

Tietysti levyn olisi voinut julkaista tuplana, jossa toisena kiekkona olisi versiot sellaisenaan. Mutta täytyyhän toisaalta jostain saada neljäskin levy siinä vaiheessa, kun ruvetaan julkaisemaan massiivista Streng-boksia...

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Seitkytluvun kitaravirtuooseista olen innostunut. Tällä hetkellä soi The Allman Brothers Bandin Jessica ja sitä ennen Steve Miller Bandin The Joker.

Ketäs muita kitarasankareita näistä innostuneen kannattaisi katsastaa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy