Nyt tulee kova väite, mutta minusta Järvenpää on osaltaan ollut myötävaikuttamassa koko HC Tepsin notkahdukseen.
Viimeinkin joku osasi pukea sanoiksi sen, mitä olen jo muutaman vuoden miettinyt. Kun Järvenpää astui ruoriin, niin itselläni kiinnostus jääkiekkoon alkoi laskea aika rankkaa vauhtia ja nykyään ei vain kiinnosta mennä hallille (johtuu toki muustakin kuin Järvenpäästä, kuten esimerkiksi jääkiekon ylitarjonnasta joka helvetin mediassa).
Ennen tuli mehutettua AA:n selostuksia oikein kunnolla ja olenkin ollut erittäin tyytyväinen lähes jokaiseen selostajaan JP:stä lähtien. Esimerkiksi Talosta kuuntelin mielelläni ja Poskiparran(?) & Viitasen playoff-tuuban soitto on jäänyt myöskin mieleen. Nyt tilanne on se, että jo Järvenpään nimen lukeminen/kuuleminen aiheuttaa lievää pahoinvointia. Järvenpäällä on selostajaksi aikamoisia puutteita artikulaatiossa, ajatuksen pukemisessa sanoiksi sekä pelin ymmärtämisessä.
Lisäksi Järvenpää vaikuttaa olevan neitikiekon vankkumaton kannattaja ja mies vingahtaakin aina, kun Tepsin pelaajaa tönäistään. En vain pysty ymmärtämään miehen käsitystä jääkiekosta, koska omasta mielestäni kova peli sekä taklaukset kuuluvat asiaan.
Tehkää itte perässä kun ootte niin vitun hyviä hei...:)
Itse pysyn kaukana niistä ammateista, joissa olisin todella huono.
Timolle silti kaikesta huolimatta tsemppiä selostuskoppiin. Itse tosin pysyn pois Auran Aalloilta niin kauan, kunnes selostaja vaihtuu. Jospa uuden selostajan mukana kiinnostuskin jääkiekkoon vähän kasvaisi.