Ai samaan tapaan kuin 90 % väestöstä ilmoittaa kyselyissä olevansa keskivertoa parempia autokuskeja?Olen keskivertoa älykkäämpi.
Ai samaan tapaan kuin 90 % väestöstä ilmoittaa kyselyissä olevansa keskivertoa parempia autokuskeja?Olen keskivertoa älykkäämpi.
Olen ainutlaatuinen lumihiutale.
Ja ainutlaatuinen tuollainen vielä!Kävin katsomassa urbaanista sanakirjasta, mitä lumihiutale tarkoittaa. Sinä olet siis tällainen ihminen:
Snowflake
Referring to someone, usually the Alt-Right, Yiannopoulos, And Nazi Sympathizers (A.K.A. ARYANS), whose immense white fragility causes a meltdown when confronted with the most minute deviation from orthodox White Supremacy. They often cry bloody murder when expected to give the most modest expression of basic human decency.
Olen Micro Penis Association Finland -järjestön perustaja ja ainoa jäsen.
Maalaisjärkeä käytetään kun puuttuu koulutus ja tieto. Maalaisjärjellä on tapana myös ylpeillä. Yksi vanhimmista esimerkeistä maalaisjärjestä on "ei maapallo voi pyöreä olla. Silloinhan me pudottaisiin täältä".Maaliasjärki on minusta ainoastaan sanonta, joka tarkoittaa tyyliin asioiden käsittelyä ihan perus loogisella ajattelulla.
Eiköhän useimmat viittaa "maalaisjärjellä" nykyään siihen, että toinen osapuoli ei usko mihinkään hömpötyksiin tms. Eli toisin sanoen maalaisjärjellä tarkoitetaan loogista päättelyä.Maalaisjärkeä käytetään kun puuttuu koulutus ja tieto. Maalaisjärjellä on tapana myös ylpeillä. Yksi vanhimmista esimerkeistä maalaisjärjestä on "ei maapallo voi pyöreä olla. Silloinhan me pudottaisiin täältä".
...kuten tieteeseen. Linkissä lisää maalaisjärkeä eli loogista päättelyä. Kiistattomia todisteita, jotka on helppoa ymmärtää ilman koulutustakin.Eiköhän useimmat viittaa "maalaisjärjellä" nykyään siihen, että toinen osapuoli ei usko mihinkään hömpötyksiin tms.
...kuten tieteeseen. Linkissä lisää maalaisjärkeä eli loogista päättelyä. Kiistattomia todisteita, jotka on helppoa ymmärtää ilman koulutustakin.
litteä maanpiiri – Maa on litteä ja liikkumaton
Kuulun älyllisiin olentoihin planeetalla jota kutsumme maaksi.
Itseasiassa planeettaamme kutsuu maaksi vain suomalaiset ja virolaiset. Yhteenlaskettunakin väkiluku jää alle 8 miljoonan.Kuulut tosiaan vähemmistöön, tätä planeettaa kutsuu maaksi vain rapiat viisi miljoonaa ihmistä noin 7,6 miljardin ihmisen joukossa.
Itseasiassa planeettaamme kutsuu maaksi vain suomalaiset ja virolaiset. Yhteenlaskettunakin väkiluku jää alle 8 miljoonan.
ÄlyllinenKuulun älyllisiin olentoihin planeetalla jota kutsumme maaksi.
BURN!Älyllinen
+
Pilkkuvirhe
=
Jonnet sanois hinnattomaks
Itseasiassa planeettamme on Maa, ei maa.Itseasiassa planeettaamme kutsuu maaksi vain suomalaiset ja virolaiset. Yhteenlaskettunakin väkiluku jää alle 8 miljoonan.
Kuulun ihmisiin, kenellä on terve järki päässä.
Kuulun ihmisiin, kenellä on terve järki päässä.
Tämä on ehkä hyvä esimerkki internet-ketjusta, jossa kellään ei ole järkeä päässä, mutta se onkin enemmistöketjun asiaa se.
Ai samaan tapaan kuin 90 % väestöstä ilmoittaa kyselyissä olevansa keskivertoa parempia autokuskeja?
No pysyttele poissa @V-G- tieltä niin pärjäät hyvin.Nyt löytyi mulle sopiva vähemmistö. Totean suoraan, että tässä kohdin kuulun todennäköisesti tuohon 10% osastoon ainakin ajokortillisten osalta. Prosenttijengiin (=se huonoin prosentti, jonka sähläyksistä tehdään reality sarjoja ja ketjuja nettipalstoille) en ihan kuulu, mutta rehellisesti sanoen koen olevani keskivertoa huonompi kuski.
rehellisesti sanoen koen olevani keskivertoa huonompi kuski.