Olen keskivertoa älykkäämpi.
Ei uskoisi.
Olen keskivertoa älykkäämpi.
...
Itse olen vasenkätinen ja veriryhmä B+
Ei siinä ole mitään hävettävää. Hyvä että uskalsit tunnustaa tosiasiat.Ei uskoisi.
Ei uskoisi.
Ei yllätä.
Mutta tämä yllättää, olen pelannut Esa Keskistä vastaan jääkiekkoa, oletko sinä. Kyllä tällä vähemmistöön pääsee niin että heilahtaa.
Jos lukee Uuninpankkopojan blogia tai täällä päivystävien vassareiden ja älymystön juttuja niin ei todellakaan vähemmistö. Natseja näkyy joka paikassa.No mä olen natsi. Vähemmistö kai sekin. Tällä hetkellä.
Mutta tämä yllättää, olen pelannut Esa Keskistä vastaan jääkiekkoa, oletko sinä. Kyllä tällä vähemmistöön pääsee niin että heilahtaa.
En ole Essiä vastaan pelannut, mutta omalta listaltani löytyy mm. Jari Kurri, Esa Tikkanen, Teemu Selänne, Jere Lehtinen ja Sasha Barkov. Kuulunko nyt parempaan vähemmistöön?
Tuo Jarkko Ruutu fanittamisen kohteena on varmasti niin harvinaista, että yhden käden sormet siihen riittävät. Nimimerkkisi perusteella en ole varma, että onko sinulla kättä ja sormia, että sikäli esimerkkini on huono.Oon SaiPa-fani.
Kyllä. Minulla on maalaisjärkeä.
Maaliasjärki on minusta ainoastaan sanonta, joka tarkoittaa tyyliin asioiden käsittelyä ihan perus loogisella ajattelulla. Vai oletko oikeasti sitä mieltä, että maalaisilla on jotenkin ollut enemän järkeä käsitellä yleisiä asioita kun kaupunkilaisilla?Maalaisjärki on viimeistään tänä päivänä pelkkä myytti.
Pikkupaikkakuntien mualaiset (joilta kai tämä kuuluisa maalaisjärki on lähtöisin) ovat tänä päivänä kouluttamattomia, laiskoja, täysin osaamattomia, tukia nostavia parasiitteja.
Onko siinä sitten järkeä? On kai siinä. Miksi tehdä itse kun voi elää muidenkin rahoilla. Perun puheeni, maalaisjärki elää ja voi hyvin!
Maaliasjärki on minusta ainoastaan sanonta, joka tarkoittaa tyyliin asioiden käsittelyä ihan perus loogisella ajattelulla. Vai oletko oikeasti sitä mieltä, että maalaisilla on jotenkin ollut enemän järkeä käsitellä yleisiä asioita kun kaupunkilaisilla?
Mulla on 23 senttinen kikkeli. Internetissä siis, mites teillä muilla??!
Olen Micro Penis Association Finland -järjestön perustaja ja ainoa jäsen.