Kuukauden jatkoaikalainen

  • 194 188
  • 1 134

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
sori mutta ei ole kiinnostusta alkaa etsimään sinun viestejäsi, ne ovat varmasti 50 pros. asiallisia. Se on hyvä että olet semmoinen jatkoaika.comin asiallisuuden-mittaus henkilö! voi veikkonen, tuollaisia tarvitaan!

No niin.. Sitten loppui se minun kinaaminen, ettei ainakaan sitä viikkoa pitempää minulle rapsahda. Mutta mutta.. Vielä sen verran, että laitappas ihmeessä Viheltäjä YV mulle jos oot Turkuseen päin tulossa katsomaan hokia, niin mennään katsos ihmeessä baariin samalla ja jutellaa lätkästä vaikka kuule koko ilta... Siinä illan mittaan kyllä sitte huomaa sinunkin oikean asiantuntemuksen. Tai voimme vaihtoehtoisesti myös jutella mukavasta Viron reissustasi.

KiitosAnteeksNäkemiin.
 

Viheltäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
No niin.. Sitten loppui se minun kinaaminen, ettei ainakaan sitä viikkoa pitempää minulle rapsahda. Mutta mutta.. Vielä sen verran, että laitappas ihmeessä Viheltäjä YV mulle jos oot Turkuseen päin tulossa katsomaan hokia, niin mennään katsos ihmeessä baariin samalla ja jutellaa lätkästä vaikka kuule koko ilta... Siinä illan mittaan kyllä sitte huomaa sinunkin oikean asiantuntemuksen. Tai voimme vaihtoehtoisesti myös jutella mukavasta Viron reissustasi.

KiitosAnteeksNäkemiin.

aijotkos väärentää pahvisi, sinne baariin päästäksesi ;)
heha, vitsivitsi

mutta laitetaanpa baarireissu mietintämyssyyn, viron reissun tuliaisilla voisi hyvin vaikka siellä baarissa aikaa viettää.
 

Vaihtorotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Hähä! Tässähän näitä kuukauden jatkoaikalaisia olisi kaksin kappalein.

Ei vaan. Eihän se voi olla kukaan muu kuin Vipeltelijä. Huikeaa!
 

Viheltäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Hähä! Tässähän näitä kuukauden jatkoaikalaisia olisi kaksin kappalein.

Ei vaan. Eihän se voi olla kukaan muu kuin Vipeltelijä. Huikeaa!

minäs päivänä se äänestystulos julkistetaan, toivottavasti ei ainakaan kuun lopussa. meinaan vaan jos se jonkun mainitseva kim yong ill täällä asioista päättää niin voipi olla melko tuskaista sinnitellä siihen asti 8)

vitsivitsi, täällä minä pysyn! ottakaa ylläpito rennosti!
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Uuh, joltain oikeasti tulee huonompaa juttua kuin multa? Viheltäjä, Kuukauden jatkoaikalainen.
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viheltäjä ja FlamesFan vahvimmat ehdokkaat tälle kuulle, tosin vislaaja on näppäimistön verran edellä tällä hetkellä. Kisa ei toki ole ratkennut muiden kirjoittajien osaltakaan, jos näppäimistöstä vielä virtaa lähtee voi joku yllättää ennakkosuosikit viimeisessä mutkassa. Pientä huhua on myös ollut ilmassa toisen ennakkosuosikin ns. kiellettyjen aineiden käytöstä, joten kisa voi ratketa jo aikaisemmin diskaukseen tai pistemenetyksiin.

Tarvitaanko Mestari Sporttilaa selvittämään kohua, vai päättyykö kisa tuomareiden päätökseen?
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Aika helpolla saa näköjään kk:n jatkoaikalainen tittelin, hommaa kakkosnikin ja kirjoittelee kaikkea paskaa mitä päähän juolahtaa. Mielestäni siihen tulisi vaatia tiukkaa aiheeseen paneutumista malliin Pee / Routis / Scarface / Tunkki jne.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Viheltäjä ja FlamesFan vahvimmat ehdokkaat tälle kuulle, tosin vislaaja on näppäimistön verran edellä tällä hetkellä. Kisa ei toki ole ratkennut muiden kirjoittajien osaltakaan, jos näppäimistöstä vielä virtaa lähtee voi joku yllättää ennakkosuosikit viimeisessä mutkassa. Pientä huhua on myös ollut ilmassa toisen ennakkosuosikin ns. kiellettyjen aineiden käytöstä, joten kisa voi ratketa jo aikaisemmin diskaukseen tai pistemenetyksiin.

Tarvitaanko Mestari Sporttilaa selvittämään kohua, vai päättyykö kisa tuomareiden päätökseen?

Voin toimia tässä tapauksessa FlamesFanin managerina. Mitään todisteita ei kenelläkään ole kiellettyjen aineiden käytöstä, asiakkaani aikaisemmassa lausunnossa hän kertoi vain tarjonneensa kaverilleen juotavaa.

Ja tästä alkoi meidän kilpajuoksumme maailmanmestarin perässä...
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voin toimia tässä tapauksessa FlamesFanin managerina. Mitään todisteita ei kenelläkään ole kiellettyjen aineiden käytöstä, asiakkaani aikaisemmassa lausunnossa hän kertoi vain tarjonneensa kaverilleen juotavaa.

Tuomarit taisivat diskata Viheltäjän, toivottavasti tajuaa ottaa yhteyttä liittoon ja valittaa tuomiosta. Lähteeni mukaan kysyinen kisaaja oli kuitenkin rehdein keinoin kisassa mukana, eikä kiellettyjä aineita huhuista huolimatta ollut mukana.

Eikai vain norjalaiset liity tähän..
 

nikozwan

Jäsen
Kuukauden Jatkoaikalaisen suhteen en ota mitään kantaa, mutta tämä ainakin on ehdottomasti Kuukauden Ketju! Kiitos, kundit!

Tässä kohtaa voitaneen todeta että mikä nauraen tulee, se viheltäen menee...
 
Viimeksi muokattu:

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Ehkäpä nuo Virolaiset juomat olivat sitten liikaa tuomareillemme. Niinkuin My Manager sanoi, mitään todisteita minun käytöstäni ei ole. Vain tavanomaiset Karalahdet olen suunnitellut tehdä, jos tätä titteliä minulle ei myönnetäkkään.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Ehkäpä nuo Virolaiset juomat olivat sitten liikaa tuomareillemme. Niinkuin My Manager sanoi, mitään todisteita minun käytöstäni ei ole. Vain tavanomaiset Karalahdet olen suunnitellut tehdä, jos tätä titteliä minulle ei myönnetäkkään.

Karalahdet kun teet, nii vislaahan mulle ;)

Kuukauden jatkoaikalainen, by unanimous choice, Viheltäjä
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viheltäjä. Eihän tässä ole kahta vaihtoehtoa!
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä nimimerkki Koliath pistää aika pahaa vastusta Viheltäjälle! Koliathin taistelu liigajoukkueiden voimasuhteet ketjussa on suorastaan klassikko kamaa "Saarenheimo on parempi kuin Bros".
 
Viimeksi muokattu:

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
mutta laitetaanpa baarireissu mietintämyssyyn, viron reissun tuliaisilla voisi hyvin vaikka siellä baarissa aikaa viettää.

Nyt ei vanha enää ymmärrä. Mitä ne tuliaiset ovat, joiden avulla voisi baarissa viettää aikaa? Limupillejä?
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Vielä sen verran, että laitappas ihmeessä Viheltäjä YV mulle jos oot Turkuseen päin tulossa katsomaan hokia, niin mennään katsos ihmeessä baariin samalla ja jutellaa lätkästä vaikka kuule koko ilta...

Miten aiot päästä baariin alaikäisenä, olethan myöntänyt olevasi alaikäinen? :)
Kyllähän täällä landella se onnistuisi, mutta miten Turussa?
P.S. Oletko saanut 12 oluen velan takaisin?
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Miten aiot päästä baariin alaikäisenä, olethan myöntänyt olevasi alaikäinen? :)
Kyllähän täällä landella se onnistuisi, mutta miten Turussa?
P.S. Oletko saanut 12 oluen velan takaisin?

1. Kuuden päivän päästä en ole alaikäinen, joten siinä ei pulmia.
2. No jos ois vähänki paremman näköinen naikkonen niin kyllähän pääsis minne vaan (Siis en minä vaan se naikkonen)
3. En ole. En ole vaivautunut tuonne toiselle paikkakunnalle menemään.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Miten aiot päästä baariin alaikäisenä, olethan myöntänyt olevasi alaikäinen? :)
Kyllähän täällä landella se onnistuisi, mutta miten Turussa?
No onnistuu kyllä ihan Tampereenkin kokoisella landella niinkin huikean uudella keksinnöllä kuin kaverin (tai väärennetyt omat) paperit. Koskaan kuullut?
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Nomineeraan nimimerkin julle-jr.

Huikea elämänkokemus, laaja lukeneisuus, syvällinen ajattelu ja ideoiden kehittely, empiirinen havainnointi, älyllinen kriittisyys, avarakatseisuus ja perusteltu sekä osuva asioiden esiin tuominen tekevät hänestä Häyhä vs. Pekurinen -ketjun kunnioitettavimman ajattelijan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ääni nimimerkille: ässäfani.

Kyseinen henkilö kirjoittaa suoraan sydämestään, välimerkeistäkään välittämättä, periksi antamatta.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nimimerkille rinkeli22 menee ääni.

Perustelut: Joskus vaan faktat on lyötävä tiskiin, vaikka se saattaisikin johtaa pelikieltoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös