Kuukauden jatkoaikalainen

  • 194 188
  • 1 134

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Jos en aivan väärässä ole, on kyseinen verkkopalstojen Dostojevski esiintynyt myös HfBoardsilla, jossa vastaanotto oli myös kohteliaasti tervetulleeksi toivottava.
 

d2uce

Jäsen
Eiköhän viimeisin avattu topic karsi muut ehdokkaat kintereillä. Viheltäjä.
 

Viheltäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Jos maailmassa on yhtään oikeutta, hakataan Vipeltäjän kirjoitusoikeudet kiveen, ja hän myös niitä vaivojaan säästämättä päivittäin käyttää. Satoi tai paistoi.

minä en tajua sitä että, jos kirjoitukset ei vähääkään tunnu itseäsi miellyttävän niin johan ollaan heti hakkaamassa nimiä bännilistalle. tämä on mun tapani kirjoittaa, sulla on omas. palstan ei tarvi olla tyyliltään/tunnelmaltaan mikään huumoriton AA-kerho vaan olisi hyvin toivottavaa että sitä huumoria saisi viljellä joissain paikoissa. trollailu on sitten asia erikseen, enkä myönnä siihen syyllistyneeni. edmonton-heitonkin voi painaa villaisella, koska hyväksi vitsiksi se oli tarkoitettu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
minä en tajua sitä että, jos kirjoitukset ei vähääkään tunnu itseäsi miellyttävän niin johan ollaan heti hakkaamassa nimiä bännilistalle.
Päinvastoin. "Kirjoittaa kiveen" tarkoittaa ainakin tässä yhteydessä sitä, että oikeudet on myönnetty ja ne tulisi pitää yllä. Älä suutu, ilahdu!
 

TML

Jäsen
§ 5 Viestien kieli- ja kirjoitusasun edellytetään olevan sellaista, että teksti on helposti luettavaa. Ota huomioon myös viestisi lukijat. Täydellistä tekstiä ei keneltäkään edellytetä.

esim.

Kirjoitusasu ja luettavuus

--------------------------------------------------------------------------------

Lainaus:
mnikä takii se saakelin pölhönen sai taas pelata yli-voimaa??!!

Lainaus:
Onx täällä tietoo siitä ketä Ässiin ois tulossa??

Suomen kielen opettajia tämän palstan kirjoittajista on varmastikin kovin harva. Silti toivoisimme kaikkien edes hieman kiinnittävän huomiota viestiensä ulko- ja kirjoitusasuun. Viestithän kuitenkin kirjoitetaan muiden luettavaksi, joten ottakaa myös ne lukijanne huomioon.

Isot kirjaimet virkkeiden alussa, yhdyssanojen oikea kirjoitusasu, kappalejaot, typot - näe hieman vaivaa tehdäksesi viestistäsi helpommin luettava.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Jos en aivan väärässä ole, on kyseinen verkkopalstojen Dostojevski esiintynyt myös HfBoardsilla, jossa vastaanotto oli myös kohteliaasti tervetulleeksi toivottava.

Aah, nyt määkin tunnistin. Kyseessähän on sieltä nimimerkki kuiskaaja.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
minä en tajua sitä että, jos kirjoitukset ei vähääkään tunnu itseäsi miellyttävän niin johan ollaan heti hakkaamassa nimiä bännilistalle. tämä on mun tapani kirjoittaa, sulla on omas. palstan ei tarvi olla tyyliltään/tunnelmaltaan mikään huumoriton AA-kerho vaan olisi hyvin toivottavaa että sitä huumoria saisi viljellä joissain paikoissa. trollailu on sitten asia erikseen, enkä myönnä siihen syyllistyneeni. edmonton-heitonkin voi painaa villaisella, koska hyväksi vitsiksi se oli tarkoitettu.

Siis täällähän kyllä vitsejä ymmärretään helvetin hyvin, mutta en ainakaan voi ymmärtää miten helvetissä voit sotkea esim. Columbus Blue Jacket'n ja St.Louis Blues'n toisiinsa? Siksi koska kummassakin nimessä on sana Blue? Ja muutenkin viestiesi sisältö on jokseenkin... no... asiaan kuulumaton. Esim. viestisi Vitutus ketjuun:

vituttaa vituttaa..

..vituttaa

Kuvaa hyvin...

minkä uskotte mäenpään roolin olevan? onko tsäänssiä ylhäällä? riksman on sitte varmaan 2-3 mokke

Kuvaa hyvin asiantuntemusta.

morjes!

tässä ens viikonloppuna tarkoitus mennä kaveriporukan kanssa viroon ja ideana ei ole tutustua paikalliseen kulttuuriin vaan yllätys yllätys alkoholinhakuun.

niin tallinnaan mennään halpislaivalla ja rahaa käytettävänä ittelläni noin 80-100e joten mitä suosittelisitte ostamaan, olette itse ostaneet?

ja mistä saa halvalla ja mistä kannattaa ostaa ja mitä siinä mielessä että se on varmasti ihan turvallista ettei mitään pimeääviinaa tuu ostettuu.

Kuten myös tuonkin olisi voinut kysyä esim.
Sekalaisten kysymysten ketju II:sta.
Tai vaikka:
Tässä ketjussa Jatkoaika valloittaa maailman

Noistakin olisit voinut asiaa tiedustella ja miettiä sitten että avaatko heti uuden ketjun.

E. Typo

E.2.
jos mun neuvoa hakeva viron reissu-ketju on trolli niin mikä tämä sitten on?

Noinkin asiaan kuuluva kommentti Ei juma.. Mite tuo liittyy juomaan?
 

Viheltäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
en sitten tiedä kuuluuko tämä tänne mutta joku luonnonlahja nimimerkillä Deke varustettuna, ilahdutti minua riemastuttavalla privalla:



Moi
Moro annan bannit jos et anna bebaa ;)
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
en sitten tiedä kuuluuko tämä tänne mutta joku luonnonlahja nimimerkillä Deke varustettuna, ilahdutti minua riemastuttavalla privalla:



Moi
Moro annan bannit jos et anna bebaa ;)

Juu ja niitä homosteluja voikin kyllä sitten jatkossakin pitää ihan privana ja yksityisenä asiana.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
en sitten tiedä kuuluuko tämä tänne mutta joku luonnonlahja nimimerkillä Deke varustettuna, ilahdutti minua riemastuttavalla privalla:



Moi
Moro annan bannit jos et anna bebaa ;)

Yksityisviestien julkistaminen on muuten "hyi, hyi listalla", ellei käytäntö ole muuttunut. Ihan vaan vinkkinä uudelle kirjoittelijalle.
 

Viheltäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Siis täällähän kyllä vitsejä ymmärretään helvetin hyvin, mutta en ainakaan voi ymmärtää miten helvetissä voit sotkea esim. Columbus Blue Jacket'n ja St.Louis Blues'n toisiinsa? Siksi koska kummassakin nimessä on sana Blue? Ja muutenkin viestiesi sisältö on jokseenkin... no... asiaan kuulumaton. Esim. viestisi Vitutus ketjuun:

niin onhan se ihan mahdotonta sotkea kaksi pilipali-seuraa joissa molemmissa samantapaiset nimet, molemmissa viime ja täksi kaudeeksi tulleet suomalaismaalivahdit..
anteeksi.. eiku..




Kuvaa hyvin...

kuvaa erittäin hyvin ja monilla foorumeilla esim. vesabbs tämä on hyvin yleistä eikä siitä nilkuteta



Kuvaa hyvin asiantuntemusta.

aikaisempi



Kuten myös tuonkin olisi voinut kysyä esim.
Sekalaisten kysymysten ketju II:sta.
Tai vaikka:
Tässä ketjussa Jatkoaika valloittaa maailman

Noistakin olisit voinut asiaa tiedustella ja miettiä sitten että avaatko heti uuden ketjun.

E. Typo

E.2.

Noinkin asiaan kuuluva kommentti Ei juma.. Mite tuo liittyy juomaan?

jeps en ole ehtinyt tutkia palstaa vielä läpikotaisin, joten päätin aloittaa uuden threadin tuskin se maailmaasi kaataa
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
No mutta loppuu tämäkin ilo varmaa kohta, kun nuo kirjoitus oikeudet saavat vähintään bannia mm. Yli pitkästä lainauksesta...
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
ihmettelenkin miksei yksikään moderaattori ole vielä kyllästynyt juttuihisi ja heittänyt IP-bännejä

Siksi koska minun juttujeni asiaankuuluvuus % on sentään yli 50 toisin kuin sinun. Sinun asiaankuuluvuus % voi laskea yhdellä kädellä...
 

Viheltäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Siksi koska minun juttujeni asiaankuuluvuus % on sentään yli 50 toisin kuin sinun. Sinun asiaankuuluvuus % voi laskea yhdellä kädellä...

hehehe.. ompas se flames fan niin asiallinen.. oikee herrasmies poika.. hehehe..

fasiallinen poika ainakin ettii mun kaikki viestini ja postaa ne sitten tänne kuukauden käyttäjä palstalle.. ei millään pahalla, mutta voisit nyt hommata muuta tekemistä esim. kiinnittää lisää huomioita noihin sinun 50 pros. asiallisiin kirjoituksiisi
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
hehehe.. ompas se flames fan niin asiallinen.. oikee herrasmies poika.. hehehe..

fasiallinen poika ainakin ettii mun kaikki viestini ja postaa ne sitten tänne kuukauden käyttäjä palstalle.. ei millään pahalla, mutta voisit nyt hommata muuta tekemistä esim. kiinnittää lisää huomioita noihin sinun 50 pros. asiallisiin kirjoituksiisi

Etsippäs tuolta kirjoittamistani jutuista vaikkapa 50 asiatonta kirjoitusta niin jätän asian vaikka heti sikseen ja ylistä sinua vaikka heti.

Ja ettei mene OT:ksi niin ehdottomasti myös ehdotan Viheltäjää kuukauden jatkoaikalaiseksi.

E. Ja jos haluat käyttää minun nimeäni viestissäsi voisitko kirjoittaa sen myös oikein?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pitäisiköhän poikien kääriä hihat ja käydä nakkikioskin takana kattomassa kuka on kuka?
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Pitäisiköhän poikien kääriä hihat ja käydä nakkikioskin takana kattomassa kuka on kuka?

Eiköhän se kohta jo avaa jonkun fiksun ketjun tähänkin tarkoitukseen.
 

Viheltäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Etsippäs tuolta kirjoittamistani jutuista vaikkapa 50 asiatonta kirjoitusta niin jätän asian vaikka heti sikseen ja ylistä sinua vaikka heti.

sori mutta ei ole kiinnostusta alkaa etsimään sinun viestejäsi, ne ovat varmasti 50 pros. asiallisia. Se on hyvä että olet semmoinen jatkoaika.comin asiallisuuden-mittaus henkilö! voi veikkonen, tuollaisia tarvitaan!



Ja ettei mene OT:ksi niin ehdottomasti myös ehdotan Viheltäjää kuukauden jatkoaikalaiseksi.

sehän on mukavaa saada tunnustusta! ja OT:ksi tuntuu menevän sulla jo vähän turhankin usein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös