Kuukauden jatkoaikalainen

  • 194 213
  • 1 134

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Flintstone.

Viime päivinä on taas huomattu, että hänen mielestään kertaus on opintojen äiti. Samaa metodia hän käytti aiemmin Tim Thomasin tehtyä pikalähdön suuren veden taakse.
 

d2uce

Jäsen
On kyllä titaanien taistelu, mixu vs. flintstone. En osaa kyllä sanoa kumman kannalle kallistuisi. Molemmilla on puolensa, mutta mixun juttuja olen kyllä enemmän seuraillut, joten epäreilusti annan ääneni hänelle.

Toki varaan mahdollisuuden kääntää takkini useamman kerran ja vielä option arvostella muita siitä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mixu takkeineen ja sen kääntämisineen saa äänen myös täältä. Flintin jankuttaminen alkaa olla aika väsynyttä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kai se on pakko mixulle antaa. En tosin suostu uskomaan, että tuo viimeinen kommentti olisi tosissaan kirjoitettu, mutta toisaalta vaikea myöskään uskoa, että tuollaista itseironiaa löytyisi.

bubbling under...

Flint: Meilkein joka kuukaisi...

Pee: Paljon taitaa noita palveluita olla käytössä ja sitten kun joku siitä täällä puhuu, niin kauhistellaan keskustelun sijaan... Tulee mieleen taannoinen kaahauskeskustelu, jossa ei keskitytty keskustelemaan kaahailusta vaan jeesusteltiin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
On täysin ajattelematonta antaa äänensä mixulle.

Annan ääneni mixulle.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Flint pistää hyvin hanttiin mutta Mixun legendaarinen, Jatkoajan historian nopein ja rajuin takinkäännös vie kyllä potin hänelle.
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Daespoo kirjoitti:
Flint pistää hyvin hanttiin mutta Mixun legendaarinen, Jatkoajan historian nopein ja rajuin takinkäännös vie kyllä potin hänelle.

Täytyy kamratia tukea sen verran että ääni Mixulle. Lähes G.W.B.:mainen suoritus.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensin flinttimäisesti -minä en ainakaan anna ääntäni miksulle -minä en ainakaan anna ääntäni miksulle -minä en ainakaan anna ääntäni miksulle -minä en ainakaan anna ääntäni miksulle -minä en ainakaan anna ääntäni miksulle

ja sitten mixumaisesti: annan ääneni miksulle
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
mixulle menee täältäkin ääni. En muistanut ensin, että hän oli yksi niistä "Billy Tibbetts HPK:hon" -ketjun jeesustelijoista, mutta kun selailin sitä ketjua, huomasin, että mixun kanta oli rajuhkosti muuttunut Tibbettsin suhteen tämän siirtyessä ifk:hon...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pete2004 avasi ainakin helmikuun aika vahvasti viime yönä. Viesteissä ei ole missään nimessä mitään vikaa, oikeastaan päin vastoin. Aika cool kaveri saa olla jos viestit pystyy nauramatta lukemaan. (ketjuissa "miten syödä terveellisesti" ja "Ihmettelyketju")
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Pliisailen sen verran, että ehdotan tammikuun palkinnon jakamista kollektiivisesti Turengin mopopojille ja Hadankan Kamraattilooshille, vain yksi yö voi kääntää mielipiteet täysin. Lisäksi kunniamaininta GoldenAwelle näistä huumorijutuista koskien koko jupakan päähenkilöä, kai niille Awe edes itse nauraa, itse en ole vielä jutun hauskuutta ymmärtänyt ~?
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Kyynikko kirjoitti:
Kyllä, kirjoitin että raiskaajat hirteen. Silloin ei ollut tästä ns. raiskausjutusta mitään faktaa saatavilla.
Tämä taisi valitettavasti jäädä ko. nimimerkin ainoaksi huipuksi tässä asiassa, joten peesaillaan:

Ääni mixulle.
 

Bandana

Jäsen
Helmikuu on vasta alussa, mutta olen jo päätökseni tehnyt. Äänestän Helmikuun 2007 jatkoaikalaiseksi nimimerkki Psychodadia.

Psychodad on kirjoituksissaan osoittanut objektiivisuutta, mikä on erittäin suuri hyve Jatkoajan kaltaisella kiekkopalstalla. Kaiken lisäksi Psychodad on hyvä häviäjä, joka pystyy seuraamaan peliä myös puolueettomasta tai jopa vastustajan näkökulmasta.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Bandana kirjoitti:
Helmikuu on vasta alussa, mutta olen jo päätökseni tehnyt. Äänestän Helmikuun 2007 jatkoaikalaiseksi nimimerkki Psychodadia.

Psychodad on kirjoituksissaan osoittanut objektiivisuutta, mikä on erittäin suuri hyve Jatkoajan kaltaisella kiekkopalstalla. Kaiken lisäksi Psychodad on hyvä häviäjä, joka pystyy seuraamaan peliä myös puolueettomasta tai jopa vastustajan näkökulmasta.

Samaa mieltä. Onneksi tämä Psychodad pystyy seuraamaan Lukon matseja ilman värilaseja.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Länäri kirjoitti:
Samaa mieltä. Onneksi tämä Psychodad pystyy seuraamaan Lukon matseja ilman värilaseja.

psychodad on todellinen renesanssimies, joka keskustelee aiheesta kuin aiheesta puolueettomasti ja jämäkästi harkiten.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Helmikuu vetää viimeisiään ja Scholl on kyllä laittanut ison vaihteen päälle. Sellaista tykitystä naisasiat-ketjussa, että minun kirjoissani tämän kuun voitto menee ilman muuta Espooseen. Varsinkin kirjoitukset kolmannessa persoonassa ovat suorastaan hykerryttäviä.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ääni Cosmolle.

Perusteluna loisteliaan minimalistinen Blues vs. Hpk-ketjunavaus. Joskus vähemmän on enemmän.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
archieG kirjoitti:
Helmikuu vetää viimeisiään ja Scholl on kyllä laittanut ison vaihteen päälle. Sellaista tykitystä naisasiat-ketjussa, että minun kirjoissani tämän kuun voitto menee ilman muuta Espooseen. Varsinkin kirjoitukset kolmannessa persoonassa ovat suorastaan hykerryttäviä.

Ehdoton ääni Schollille. Jos olisi julkinen poliitikko, niin saattaisin jopa äänestää
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Gagne kirjoitti:
Ääni Cosmolle.

Perusteluna loisteliaan minimalistinen Blues vs. Hpk-ketjunavaus. Joskus vähemmän on enemmän.
Peesaan Gagnea. Paras ketjunavaus miesmuistiin. Lisäpisteet vielä ketjunavauskiellosta.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
macnevis kirjoitti:
Ehdoton ääni Schollille. Jos olisi julkinen poliitikko, niin saattaisin jopa äänestää
Kyllä näin on. Jos tältä palstalta pitäisi valita tälle maalle pääministeri, Daespoo ja scholl olisivat vahvoilla. Tällä hetkellä scholl painaa edellä, mutta mitä tapahtuu ruotsinmatkansa aikana? Kontraako Daespoo puolustusvoimien kalustoa koskevassa ketjussa vai eduskuntavaaliketjussa, jää nähtäväksi. Kuukauden jatkoaikalaiseksi kuitenkin scholl.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Gagne kirjoitti:
Ääni Cosmolle.

Perusteluna loisteliaan minimalistinen Blues vs. Hpk-ketjunavaus. Joskus vähemmän on enemmän.
Cosmo olisi ollut kyllä tuolla suorituksella toinen varteenotettava vaihtoehto, mutta pahoin pelkään että suorituksessa oli käytetty dopingia vähintään 2 promillen verran.
 
Suosikkijoukkue
AIK
Ehdottomasti Scholl. Mm. naisasiat ketjun tykitys hakee vertaistaan.

Katkiksessa on yli 11 000 rekisteröitynyttä käyttäjää, eli äkkiä puolue pystyyn ja jos ei eduskuntavaaleihin ehditä, ajetaan sitten Scholl presidentiksi!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ajattelin antaa huhtikuun ääneni aina positiivisesti ajattelevalle nimimerkille 1963.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Blackie kirjoitti:
Ajattelin antaa huhtikuun ääneni aina positiivisesti ajattelevalle nimimerkille 1963.

Komppaan tätä ehdottomasti. Usko omiin ei horju ja viestit sisältävät muutenkin paljon positiivista viestiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös