a) sulla on lyhyt kyrpä
b) jätkällä seisoo kustaessa
c) molemmat
mut seisoo paskoessa, ite seison kustessa.
a) sulla on lyhyt kyrpä
Meillähän ovat asiat hyvin, jos vain (mies)istumapissaajien suuri määrä tekee yhteiskuntamme sairaaksi, ei mikään muu. Ei ollut tarkoitus pahoittaa schollin mieltä, vaan tuoda mukaan naisnäkökulma kun ei ole edes äänioikeutta.Kyllä on aikoihin eletty, että normaalitapa asioida wc:ssä on jotenkin huonompi kuin epänormaalitapa (vrt. Alamummon kirjoitus). Tämä on ihan sairas yhteiskunta.
Nainen vaietkoon tässä ketjussa. Menehän siivoaan ne kusitipat lattialta ja lopeta tuo viisastelu! Olen myös kuullut joskus, että seisaaltaan kustessa mies jättää kämmenjälkensä pöntön vastapäiseen seinään. Voit siivota senkin mennessäsi....vaan tuoda mukaan naisnäkökulma kun ei ole edes äänioikeutta.
Olen myös kuullut joskus, että seisaaltaan kustessa mies jättää kämmenjälkensä pöntön vastapäiseen seinään. Voit siivota senkin mennessäsi.
En ole koskaan kuullut, että joku mies kusisi istualtaan
Kyllä on aikoihin eletty, että normaalitapa asioida wc:ssä on jotenkin huonompi kuin epänormaalitapa (vrt. Alamummon kirjoitus). Tämä on ihan sairas yhteiskunta.
Eli siis myös kakkonen on pakko vetää seisaaltaan, mahdollisesti vieläpä puujalkojen päällä heiluen, korkeammalla seisten? :)Seisaaltaan ja "snaipperi-ote" tottakai! Ei voi istua kun on niin hervoton schlaikka...
Täällä on pakko olla lyhyttä porukkaa tai sitten tarkk´ampujia. Kyllä se vaikeeta on yli 190cm varrella (ei en tarkoita sitä, mitä luulette mun tarkoittavan) kuseksia pönttöön, niin ettei tulis hutikutia. Pienenä olikin hyvä kusta seisaaltaan, kun oli sen verran lyhyt, että tähtäys oli helppoa.
Mitä varten luulet sen toisen kaakeliastian olevan siellä WC:ssä?
Mitä varten luulet sen toisen kaakeliastian olevan siellä WC:ssä?
Täällä on pakko olla lyhyttä porukkaa tai sitten tarkk´ampujia. Kyllä se vaikeeta on yli 190cm varrella (ei en tarkoita sitä, mitä luulette mun tarkoittavan) kuseksia pönttöön, niin ettei tulis hutikutia. Pienenä olikin hyvä kusta seisaaltaan, kun oli sen verran lyhyt, että tähtäys oli helppoa.
Kröhöm. Ite olen 194-195cm pitkä ja kyllä tuo kuseminen luonnistuu hyvin ilman roiskimisia. Siitä vaan määrätietoisesto pönttöä kohti ja painetta kehiin, niin ei ruiki mihin sattuuu.
Tokihan tämä riippuu myös ulokkeestakin? Eli jos mietitään että on sellainen 195cm pitkä jannu niin penis lähtee about metrin korkeudelta. Tuohon kun miettii penisten pituuksia niin toisella se yltää siihen pytyn reunaan (esim 30cm "tool") siinä kun toinen joutuu laskemaan putkellisensa (5cm "tool") sieltä about metrin korkeudesta. Tuohan selittää jo kummasti roiskeiden eroavuuksia, eihän tuollaisen pitkän sladdin kanssa tarvi miettiä kun se suunnilleen lepää pöntön sisällä. Eri asia on tietenkin aamuvirtsaaminen pienen jöbbiksen kanssa, mutta siitä nyt saisi varmaan toisen ketunkin aikaiseksi.Kröhöm. Ite olen 194-195cm pitkä ja kyllä tuo kuseminen luonnistuu hyvin ilman roiskimisia. Siitä vaan määrätietoisesto pönttöä kohti ja painetta kehiin, niin ei ruiki mihin sattuuu.
Perverssi!Joskus jopa pelkästään kuselle menokin on nautinto kun voi langatonta laajista hyväksi käyttäen istua kusella ja spämmäillä siiliksellä.
On kylle pervo jätkä toi Pervert! Siilistä!!! Aika LPM touhua...Perverssi!
a) sulla on lyhyt kyrpä
Kyllä toi istuminen single-hätänä on niin neitimäistä, että itse olen kehittänyt sellaisen tyylin, kun on pakkotilanne osua pönttöön niin silloin vedellään polvilteen kuset. Siinä vaan ei kannata sinne pöntön pohjalle paljoa pommitella, jos ei halua, että roiskuu naamalle tai vaatteille..