Kusetko istualtaan vai seisaaltaan?

  • 27 075
  • 175

Kusetko:

  • Istualtaan

    Ääniä: 148 27,4%
  • Seisaaltaan

    Ääniä: 362 67,0%
  • Jotenkin muuten, miten?

    Ääniä: 30 5,6%

  • Äänestäjiä
    540

scholl

Jäsen
Yleensä suositellaan, että pahojen asioiden suhteen kannattaa nukkua yön yli. Olen nyt tehnyt niin ja tullut siihen johtopäätökseen, että tässä ketjussa brassailevat huijaavat meitä.

En usko ollenkaan näihin puheisiin siitä, että miehisyys kestää naisena esiintymisen, vaan olen sitä mieltä, että toimintaa ei yksinkertaisesti ole tapahtunut. Ei tässä ole mitään harmaata aluetta, vaan oikea ja väärä tapa toimia. Aivan kuten joku sanoi, on kyse ruumiin anatomiasta, mikä määrittelee sen, miten mies toimii.

Kyllä on aikoihin eletty, että normaalitapa asioida wc:ssä on jotenkin huonompi kuin epänormaalitapa (vrt. Alamummon kirjoitus). Tämä on ihan sairas yhteiskunta.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kyllä on aikoihin eletty, että normaalitapa asioida wc:ssä on jotenkin huonompi kuin epänormaalitapa (vrt. Alamummon kirjoitus). Tämä on ihan sairas yhteiskunta.
Meillähän ovat asiat hyvin, jos vain (mies)istumapissaajien suuri määrä tekee yhteiskuntamme sairaaksi, ei mikään muu. Ei ollut tarkoitus pahoittaa schollin mieltä, vaan tuoda mukaan naisnäkökulma kun ei ole edes äänioikeutta.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Istualtaan ei ehkä koskaan, paitsi tietysti combona kakkosen kanssa.
Mut jotenkin sihti on parempi kotona, kuin esimerkiksi kavereilla. Herrasmiehenä toki mahdolliset pärskeet pyyhitään.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
...vaan tuoda mukaan naisnäkökulma kun ei ole edes äänioikeutta.
Nainen vaietkoon tässä ketjussa. Menehän siivoaan ne kusitipat lattialta ja lopeta tuo viisastelu! Olen myös kuullut joskus, että seisaaltaan kustessa mies jättää kämmenjälkensä pöntön vastapäiseen seinään. Voit siivota senkin mennessäsi.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Olen myös kuullut joskus, että seisaaltaan kustessa mies jättää kämmenjälkensä pöntön vastapäiseen seinään. Voit siivota senkin mennessäsi.

Alle yhdessä promillessa kämmenen jälki. Kyynärvarsinojaa käytetään 1,5:n tienoilla ja yli kahdessa promillessa seinään jää rasvainen otsan jälki.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole koskaan kuullut, että joku mies kusisi istualtaan

Kyllä on aikoihin eletty, että normaalitapa asioida wc:ssä on jotenkin huonompi kuin epänormaalitapa (vrt. Alamummon kirjoitus). Tämä on ihan sairas yhteiskunta.

Menee jo kuittailun puolelle, sori.
Lainaukset parista eri viestistä.

En malta olla sanomatta, että mahtoi schollin äidillä olla rankkaa pikku schollin kanssa. Potta ? Potta ?!! Parivuotiaana esipuberteettina. Mutsi. Aina oon kussu näin ja aina tulen näin kusemaan.
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Seisaaltaan ja "snaipperi-ote" tottakai! Ei voi istua kun on niin hervoton schlaikka...
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Seisaaltaan ja "snaipperi-ote" tottakai! Ei voi istua kun on niin hervoton schlaikka...
Eli siis myös kakkonen on pakko vetää seisaaltaan, mahdollisesti vieläpä puujalkojen päällä heiluen, korkeammalla seisten? :)

Pelkkä veden heitto tulee yleensä hoidettua ihan perinteisesti seisten. Toisinaan taas kun on pientä epävarmuutta, tuleeko siinä lähes välttämättömänä oheistuotteena huoneilmaan vapautuvassa suhauksessa pelkkää hiilidioksidia vai kenties myös jotain kiinteämpää, on varmuuden vuoksi parempi istahtaa tässä tapauksessa alas.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä on pakko olla lyhyttä porukkaa tai sitten tarkk´ampujia. Kyllä se vaikeeta on yli 190cm varrella (ei en tarkoita sitä, mitä luulette mun tarkoittavan) kuseksia pönttöön, niin ettei tulis hutikutia. Pienenä olikin hyvä kusta seisaaltaan, kun oli sen verran lyhyt, että tähtäys oli helppoa.
Ennemmin sitä istualtaan kusee, kun että seisois ja siivois jäljet perässään. Toki ei oo mielekästä vieraassa vessassa istua jos pönttö on sen mallinen, että veitikka ottaa osumaa posliiniin. Tietysti on erittäin hyvä, että posliini tutuks tulee, mutta vessassa on useimmin kyllä kyseessä väärä posliini...
 

d2uce

Jäsen
Täällä on pakko olla lyhyttä porukkaa tai sitten tarkk´ampujia. Kyllä se vaikeeta on yli 190cm varrella (ei en tarkoita sitä, mitä luulette mun tarkoittavan) kuseksia pönttöön, niin ettei tulis hutikutia. Pienenä olikin hyvä kusta seisaaltaan, kun oli sen verran lyhyt, että tähtäys oli helppoa.

Mitä varten luulet sen toisen kaakeliastian olevan siellä WC:ssä?
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Mitä varten luulet sen toisen kaakeliastian olevan siellä WC:ssä?

Käsien pesemistä varten?
Täällähän on havaittavissa selvä markkinarako, pitkille ihmisille korkeampia pönttöjä. Alle 185 senttiset hommatkoon itselleen vaikka potan jos ei jaksa kavuta tarpeeks ylös :)
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Täällä on pakko olla lyhyttä porukkaa tai sitten tarkk´ampujia. Kyllä se vaikeeta on yli 190cm varrella (ei en tarkoita sitä, mitä luulette mun tarkoittavan) kuseksia pönttöön, niin ettei tulis hutikutia. Pienenä olikin hyvä kusta seisaaltaan, kun oli sen verran lyhyt, että tähtäys oli helppoa.

Tassa oli muuten hyva pointti, joka jai mainitsematta. En ole yli 190cm, vaan juuri tasan, mutta onhan se meille miesten mittaisille ihan eri juttu kuseksia seisten, kun naille 180cm ja vajaa tyypeille.

Lisaksi joku mainitsi ison slerssin, jonka kanssa ei voi istua (seisomapaskomisesta uusi sportti??)... Muistan kun kerran jouduin jollain lentokentalla etsimaan toisen vessan, koska pytyn malli ja vedenkorkeus eivat sallineet hatatoimenpidetta. Varsin ikava tunne!
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kröhöm. Ite olen 194-195cm pitkä ja kyllä tuo kuseminen luonnistuu hyvin ilman roiskimisia. Siitä vaan määrätietoisesto pönttöä kohti ja painetta kehiin, niin ei ruiki mihin sattuuu.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kröhöm. Ite olen 194-195cm pitkä ja kyllä tuo kuseminen luonnistuu hyvin ilman roiskimisia. Siitä vaan määrätietoisesto pönttöä kohti ja painetta kehiin, niin ei ruiki mihin sattuuu.

Niin, ja liikkuvat taakse.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kröhöm. Ite olen 194-195cm pitkä ja kyllä tuo kuseminen luonnistuu hyvin ilman roiskimisia. Siitä vaan määrätietoisesto pönttöä kohti ja painetta kehiin, niin ei ruiki mihin sattuuu.
Tokihan tämä riippuu myös ulokkeestakin? Eli jos mietitään että on sellainen 195cm pitkä jannu niin penis lähtee about metrin korkeudelta. Tuohon kun miettii penisten pituuksia niin toisella se yltää siihen pytyn reunaan (esim 30cm "tool") siinä kun toinen joutuu laskemaan putkellisensa (5cm "tool") sieltä about metrin korkeudesta. Tuohan selittää jo kummasti roiskeiden eroavuuksia, eihän tuollaisen pitkän sladdin kanssa tarvi miettiä kun se suunnilleen lepää pöntön sisällä. Eri asia on tietenkin aamuvirtsaaminen pienen jöbbiksen kanssa, mutta siitä nyt saisi varmaan toisen ketunkin aikaiseksi.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Itsehän suosin istualteen kusemista, mukavaa ja rauhallista. Darrassa varsinkin meinaa taju lähteä seisaaltaan kustessa.

Joskus jopa pelkästään kuselle menokin on nautinto kun voi langatonta laajista hyväksi käyttäen istua kusella ja spämmäillä siiliksellä.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joskus jopa pelkästään kuselle menokin on nautinto kun voi langatonta laajista hyväksi käyttäen istua kusella ja spämmäillä siiliksellä.
Perverssi!
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six

Pub_Winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Seisaaltahan sitä tulee pissittyä.

Joku tossa valehteli, että pystyy paskomaan pissimättä jos on just ennen tyhjentänyt rakon! EPÄILEN, että lorahtaa tilkka jos toinenkin paskoessa vaikka kuinka olisi tyhjennys tullut tehtyä!

OT. Intissä vuonna Kivi ja Padan vierasvoitto, siis menneisyydessä!!
Rivikutonen n. 30cm leveillä peltiseinillä, yli 2m pitkä honkkeli vieressä hoiti kakkosta pönttöön, kun homma tuli tehtyä niin pyyhki persiinsä nousemalla osittain seisomaan ja käänsi vielä peräänsä, perkele vielä minuunpäin!
Palautteen annoin aika kuuluvasti, en tiedä paransiko tapansa koska toiste en kaverin kanssa samaan aikaan kakkoselle mennyt, ainakaan viereiselle pöntölle!

E. tarkennusta
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Kyllä toi istuminen single-hätänä on niin neitimäistä, että itse olen kehittänyt sellaisen tyylin, kun on pakkotilanne osua pönttöön niin silloin vedellään polvilteen kuset. Siinä vaan ei kannata sinne pöntön pohjalle paljoa pommitella, jos ei halua, että roiskuu naamalle tai vaatteille..
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
a) sulla on lyhyt kyrpä
b) jätkällä seisoo kustaessa

c) Vitun isot säkit

E: Ja siis itselläni ei ole vitun isot säkit, mutta tuli vain mieleen, että kyllähän sekin voi olla vaihtoehto. Itelle myös nakki sojottaa alaspäin mukavasti paskotessa..

E2: Tai tiedä sitten kai ne vitun isot säkitki roikkuis aika sutjakasti. Ehkä c) vaihtoehtona voisi olla, että kivekset eivät ole laskeutuneet?
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kyllä toi istuminen single-hätänä on niin neitimäistä, että itse olen kehittänyt sellaisen tyylin, kun on pakkotilanne osua pönttöön niin silloin vedellään polvilteen kuset. Siinä vaan ei kannata sinne pöntön pohjalle paljoa pommitella, jos ei halua, että roiskuu naamalle tai vaatteille..

Sama. Tosin olen sen verran avarakatseinen, että käytän häpeilemättä myös muita asentoja, perinteisen seisaaltaan heittämisen ollessa silti primäärisenä vaihtoehtona. Toimenpide on kuitenkin erittäin tilanneriippuvainen.

Seisten, kun
- on kiire
- on kännissä (ei niin väliä mihin roiskuu, kevät kuivaa -rähähää!)
- haluaa miehisen olotilan (tähtää keskelle -> waterfall-efekti)
- julkisessa käymälässä (suosin pisuaareja -> tähtäys toissijaista)
- luonnossa (kts. edellinen)

Istuen, kun
- väsyttää
- yöllä (kts. edellinen)
- kirja on kesken
- krabbis
- todella kova aamukiire (harjaat hampaat samalla, kaksi kättä vapaana)
- puhut puhelimessa

Välimuoto, kun
- kyseessä "puolituttu" pönttö, ei siis tuttu muttei täysin vieraskaan (esim. duuni/joku kaveri -> ei viitsi turhan päiten istua, muttei toisaalta roiskia lattiallekaan eli maksimoidaan osumatarkkuus ilman tarpeetonta pönttökosketusta)

Tämä viimeinen on usein myös krapulan sivutuote, joskus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös