cosmic_rodeo
Jäsen
Silloin kun en virtsaa pusikoihin, kylpyhuoneen lavuaariin tai housuihini, suoritan toimitukseni seisaaltaan.
Ihan samaa mieltä. Sen lisäksi kannattaa tehdä toimituksesta laskuvarjohyppyä vastaava extreme-kokemus ja pissiä mahdollisimman reunalle mutta niin, ettei pissi lennä seinälle, lattialle, kattoon, lajitovereihin tai naapurikusijaisen pisuaariin. Existä ei ole niin väliä, tosin ainakaan minä en ole miesten vessoissa exiäni nähnyt. Etenkin kännissä tuo tarkkuuskusenta on hauska laji. Samoin kannattaa tehdä pituusennätysyrityksiä ja kusta mahdollisimman kaukaa sinne pönttöön, ja silloinkin mahdollisimman reunalle tähdäten. Tuossa lajissahan tietenkin pitkä mulkku antaa tiettyä etumatkaa, ikään kuin sallitun varaslähdön. Tämä kusiammuntalaji soveltuu hyvin esimerkiksi kesämökeille kaveriporukoiden illanviettoihin, jossa tikanheiton sijaan voidaan tulosta mitata urean kantavuudella.Mielestäni on huomattavasti hienostuneempaa toimittaa urea pönttöön hiljaisemmin, lorotus ei ole ollenkaan rock.
Pitää paikkansa, ikävä kyllä. Ei tartte meikäläisen mistään varaslähdöistä haaveilla, kun varustus on kolmen kiveksen tasoa, joista yksi tuottaa kusta ja kaksi tuhkaa. Kaaret jäävät pakostikin vaisuiksi, mutta eihän se sinänsä lajiharrastusta estä.Tuossa lajissahan tietenkin pitkä mulkku antaa tiettyä etumatkaa, ikään kuin sallitun varaslähdön.
Eli kuinka Sinä hoidat tuon toimituksen?
Pitää paikkansa, ikävä kyllä. Ei tartte meikäläisen mistään varaslähdöistä haaveilla, kun varustus on kolmen kiveksen tasoa, joista yksi tuottaa kusta ja kaksi tuhkaa. Kaaret jäävät pakostikin vaisuiksi, mutta eihän se sinänsä lajiharrastusta estä.
Seisaaltaan pissin. Sitä olen ihmetelly, että mikä siinä veteen lorottamisessa viehättää? Mielestäni on huomattavasti hienostuneempaa toimittaa urea pönttöön hiljaisemmin, lorotus ei ole ollenkaan rock.
Pitää paikkansa, ikävä kyllä. Ei tartte meikäläisen mistään varaslähdöistä haaveilla, kun varustus on kolmen kiveksen tasoa, joista yksi tuottaa kusta ja kaksi tuhkaa. Kaaret jäävät pakostikin vaisuiksi, mutta eihän se sinänsä lajiharrastusta estä.
Mitä suurimmalla mielihalulla pyrin kusemaan joka kerta hiukan eritavalla ja hiukan eri asennosta.
Vitun akat kun jättävät aina sen pöntön kannen alas.
Jos naisilta kyselee vessa-asioista niin pillutta jää.Selitystä olen tivannut mutta ilman olen jäänyt.
Ja Lady Gagasta et tiedäkään vallan mitään. Koska te toissukupuoleiset ette. Kummoinen homma se, että joidenkin naisten urea tuoksii äsken leiskuneelta tulitikulta. Elämän Suuria Mysteerejä.En kuse, mutta pissaan istualtani.
Hulluja nuo Tamperelaiset. Kuka teistä tunnustaa?
Kuvan mukaisesti olotilasta ja ympäröivästä tilasta riippuen.
Linkki vie toiselle sivustolle ja liittyy aiheeseen.